در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت اعتباری آنها و برداشت غیر مجاز از آن در محدوده میدان امام و بازار همدان، شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ عین القضلات قرار گرفت.
کد خبر: ۳۵۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 04 January 2017
فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري سارقی كه اقدام به سرقت كارت هاي عابر بانك افراد سالخورده و خالي كردن حساب آنها مي كرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "پ‍ژمان قويمي" در تشريح اين خبر گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت كارت اعتباري آنها و برداشت غير مجاز از آن در محدوده ميدان امام و بازار همدان، شناسايي و دستگيري اين سارق در دستور كار ماموران كلانتري 13 عين القضلات قرار گرفت.

وي افزود: ماموران در بررسي هاي تخصصي خود متوجه شدند سارق كه يك مرد جوان است با نزديك شدن به افراد سالخورده و كم سوادي كه قصد برداشت پول از دستگاه هاي خودپرداز را دارند، به بهانه كمك به آنها جهت دريافت پول از دستگاه خودپرداز،در يك لحظه اقدام به تعويض و جابجايي كارت اين افراد كرده و سپس در فرصتي مناسب با در اختيار داشتن رمز كارت ها، اقدام به برداشت از حساب كارت هاي سرقتي مي كند.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت: با بررسي تخصصي و بكارگيري شگردهاي پليسي در نهایت متهم شناسایی و سرانجام در ميدان امام شهر همدان در پی یک عملیات غافلگیرانه دستگير شد كه در حين دستگيري تعداد 8 عدد كارت عابر بانك سرقتي متعلق به افراد مختلف از وي كشف شد.

سرهنگ قویمی در خاتمه گفت: متهم پس از انتقال به كلانتري تحت بازجوئي قرار گرفت كه با توجه به مدارك و مستندات انكار ناپذير به جرم خود اعتراف کرد كه در اين خصوص پرونده قضايي تشكيل و متهم با دستور قضايي تحويل پليس اگاهي استان همدان شد.

دستگیری ماشین دزد 

رئيس پليس آگاهي استان همدان از دستگيري یک سارق خودرو و كشف 12 فقره سرقت خودرو و داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ "رضا زارعي" در تشریح این خبر گفت: در پي کثرت وقوع سرقت خودرو هاي پرايد در اواخر ماه گذشته در سطح شهر همدان، ماموران پلیس آگاهی استان رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات و بررسی های پلیسی، ماموران در یکی از بلوارهای همدان به راننده یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو را متوقف و راننده آن را که قصد فرار داشت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های صورت گرفته ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما طي بازرسي از منزل وي تعدادي اموال سرقتی داخل خودرو کشف شد که نامبرده پس از مواجهه با دلايل و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت 5 دستگاه خودرو و سرقت 7 فقره محتويات داخل خودرو معترف شد.

سرهنگ زارعی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و با صدور قرار قضايي روانه زندان شد.

کشف کيلوگرم هروئين در همدان

فرمانده انتظامي استان از دستگيري يک قاچاقي حرفه اي مواد مخدر و کشف 4 کيلوگرم هروئين در همدان خبر داد.

سردار "حاجي محمد مهديان نسب" در تشريح اين خبر گفت: با تلاش هاي هدفمند، هوشمندانه و مجاهدانه پليس مبارزه با مواد مخدر يک محموله 4 کيلويي هروئين در همدان کشف شد.

وی افزود: قاچاقچي حرفه اي پس از بارگیری این محموله در یکی از استان های مرکزی، با اقدام عملياتي و به موقع پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسايي و خودروی نامبرده متوقف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو 4 کيلوگرم مواد مخدر از نوع هروئين که بصورت بسيار حرفه اي جاسازي شده بود کشف و متهم دستگیر شد.
فرمانده انتظامي استان همدان در پايان بيان داشت: پليس مبارزه با مواد مخدر مصمم است با هرگونه فعاليت قاچاقچيان که امنيت و سلامت جوانان و نوجوانان استان را مورد تهديد قرار مي دهند برخورد کند.

 دستگيري متهم در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگیری 21 متهم در پی اجراي طرح 24 ساعته ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر ‌داد.

سرهنگ "منصور ملکي" در تشریح این خبر گفت: در راستاي اجرای این طرح ماموران کلانتري 11 شهرستان تعداد 3 نفر از ارازل و اوباش سابقه دار را که در يکي از محلات شهرستان مزاحمت ايجاد می کردند را شناسايي و در پی یک اقدام پلیسی آنها را دستگیر کردند.

وی افزود: در همین خصوص مأموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان نیز با همکاري يگان هاي انتظامي، تعداد 18 نفراز خرده فروشان موادمخدر را دستگير و بیش از 870 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی به همراه 3حقه وافور و يک عدد ترازوي توزين مواد مخدر از آنان کشف کردند.

سرهنگ ملکي گفت: توقیف 20 دستگاه موتورسيكلت و 3 دستگاه خودوروي متخلف از دیگر نتایج این طرح 24 ساعته بود.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: متهمان دستگير شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي اين طرح از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع ازهرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار