رضایی گفت: طرح تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان نهاوند در حال اجرا است و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در سطح نانوایی‌های شهرستان با تلفن 124 موضوع را در میان بگذارند تا در اسرع وقت بازرسان ما پیگیری و برخورد لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۳۵۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 01 January 2017
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: براساس یک هزار و ۱۵۶ مورد بازرسی انجام شده از نانوایی‌های سطح شهرستان نهاوند ۶۰ واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گزارش تسنیم؛ مجتبی رضایی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 156 مورد بازرسی ار نانوایی‌های سطح  شهرستان نهاوند انجام گرفته است که در این راستا 60 واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: تخلفات این نانوایی‌ها شامل 25 مورد کم‌فروشی، 35 مورد نیز به دلیل اعتراض به نحوه خدمات‌رسانی نانوایی‌ها، تعطیلی زود هنگام، عدم پخت نان، کیفیت پایین نان و رعایت نکردن ساعت کار بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند تأکید کرد: 206 نانوایی در سطح شهر و روستاهای شهرستان نهاوند فعالیت می‌کنند که از این تعداد 124 واحد شهری و 82 واحد روستایی هستند.

وی به تعداد نانوایی‌های شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: در شهرستان نهاوند 108 واحد نانوایی لواشی، 71 واحد نانوایی سنگکی، 19 واحد نانوایی بربری، 6 واحد نانوایی فانتزی و دو واحد نانوایی تافتون فعالیت می‌کنند و از این تعداد 159 واحد سهمیه آرد یارانه‌ای دریافت می‌کنند و 47 واحد دیگر به صورت آزاد آرد خود را تهیه می‌کنند.

رضایی گفت: 20درصد نانوایی‌های شهری در شهرستان نهاوند آزاد پز هستند و این نانوایی‌ها بیشتر در خیابان‌های اصلی و در مناطقی قرار گرفته‌اند که ساکنان آن دارای تمکن مالی هستند.

وی بیان کرد: در رابطه با افزایش و تک نرخی شدن قیمت نان در شهرستان نهاوند تا کنون تصمیمی اتخاذ نشده است و این یکی از مشکلات عدیده نانوایی‌های آزاد پز در شهرستان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند عنوان کرد: تمامی نانوایی‌های بربری و تعدادی از نانوایی‌های سنگکی شهری در شهرستان نهاوند آزاد پز شده‌اند و هیچ کدام از نانوایی‌های لواشی در شهرستان به صورت آزاد پخت نمی‌کنند.

وی اظهار داشت: نظارت بر نانوایی‌های روستایی نیز در بخش‌ها از طریق دهیاری‌ها انجام می‌گیرد و از طریق بخشداران به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برای بررسی و پیگیری ارجاع داده می‌شود.

رضایی تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان نهاوند در حال اجرا است و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در سطح نانوایی‌های شهرستان با تلفن 124 موضوع را در میان بگذارند تا در اسرع وقت بازرسان ما پیگیری و برخورد لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار