نمایشگاه «روزی روزگاری همدان» به مناسبت روز «اسناد ملی و میراث مکتوب» برپا می شود.
کد خبر: ۳۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 10 May 2015
مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور از برگزاری نمایشگاه «روزی روزگاری همدان» به مناسبت روز «اسناد ملی و میراث مکتوب» خبر داد.  

به گزارش فارس، قاسم بلوری از برگزاری نمایشگاه «روزی روزگاری همدان» به مناسبت روز «اسناد ملی و میراث مکتوب» خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور (همدان) برگزار می‌شود.  

 وی افزود: نمایشگاه «روزی روزگاری همدان»، نمایشگاهی از عکس‌های قدیمی با موضوع زندگی اجتماعی مردم همدان در دهه 1340 شمسی است.  

 مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان و شرکت عمران و مسکن‌سازان استان برگزار می‌شود.  

 وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 400 قطعه عکس از کوچه‌ها، خیابان‌ها، محله‌ها، راسته بازارها و برخی اماکن تاریخی همدان در سال‌های بین 1342 تا 1346 شمسی در نگارخانه «نگاه نو» واقع در میدان آرامگاه بوعلی، جنب شهرداری به نمایش گذاشته خواهد شد.  

 بلوری تأکید کرد: علاقمندان می‌توانند از تاریخ 21 تا 31 اردیبهشت ماه صبح‌ها از ساعت 9:30 تا 12:30 دقیقه و بعد از ظهرها از ساعت 16:30 دقیقه تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.          
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار