مراسم تشییع پیکر شهید بشیری در امامزاده عبدالله(ع) همدان
رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان بابیان اینکه مراسم وداع با پیکر شهید پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی فرمانده تخریب نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود، گفت: مراسم دیگری نیز در مسجد صادقیه صدف پس از مراسم وداع حسینیه امام (ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 14 November 2016
رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان گفت: مراسم تشییع پیکر شهید محمدحسین بشیری 9 صبح فردا در میدان امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود.

به گزارشتابناک همدان به نقل ازفارس، مجید صفدری درجلسه هماهنگی مراسم تشییع شهید مدافع حرم «محمدحسین بشیری» با اشاره به اینکه شهید بشیری یازدهمین شهید مدافع حرم استان همدان است، اظهار کرد: شهید «محمدحسین بشیری» استاد و تخریبچی نمونه در کشور بود.

وی با اشاره به اینکه امروز مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید بشیری از فرودگاه همدان برگزار می‌شود، ادامه داد: برنامه استقبال از شهید را آموزشگاه قدس برگزار می‌کند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان با بیان اینکه مراسم وداع با پیکر شهید پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی فرمانده تخریب نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود، افزود: مراسم دیگری نیز در مسجد صادقیه صدف پس از مراسم وداع حسینیه امام(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تشییع شهید محمدحسین بشیری 9 صبح روز سه‌شنبه در میدان امامزاده عبدالله(ع) با سخنرانی یکی از اعضای نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود.

صفدری با بیان اینکه پس از اقامه نماز بر پیکر شهید بشیری در امامزاده عبدالله‌(ع) تا میدان امام(ره) تشییع و سپس برای خاکسپاری به گلزار شهدا منتقل می‌شود، افزود: مراسم ختم این شهید از ساعت 15 تا 17 روز سه‌شنبه در مسجد مهدیه با سخنرانی یکی دیگر از اعضای نیروی زمینی سپاه برگزار خواهد شد.

وی از نیروی انتظامی برقراری نظام و امنیت مراسم‌ را خواستار شد و با بیان اینکه پلیس راهور اجرای طرح‌های ترافیکی در محل برگزاری مراسم‌ها و محل تشییع شهید را دارد، ادامه داد: دستگاه‌های اداری، مدیران و کارکنان در مراسم تشییع شهید حضور فعال داشته باشند و دستگاه‌ها نسبت به چاپ و نصب بنر در شهر اقدام کنند.

وی از صدا وسیما اطلاع‌رسانی، ضبط و پخش برنامه مراسم تشییع پیکر شهید بشیری را خواستار شد و بیان کرد: شهرداری برای نصب بنرهای دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی همکاری لازم را داشته باشد.

صفدری با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان وظیفه آماده کردن مزار شهید و حضور روحانی برای تلقین را دارد، افزود: همچنین اوقاف باید هماهنگی لازم را با مجموعه امامزاده عبدالله(ع) در راستای همکاری برای مراسم تشییع شهید را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهید بشیری در فیلمی درخواست کرده که مزار ایشان در کنار شهید الوانی باشد، ادامه داد: سه دستگاه اتوبوس نیز برای انتقال خانواده شهید به امامزاده عبدالله(ع) و گلزار شهدا در نظر گرفته شود.

رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان با اشاره به اینکه از سوی آموزشگاه قدس سه دستگاه خودروی صوت در نظر گرفته‌ شده است، بیان کرد: امور برق پیشگیری لازم را برای جلوگیری از قطعی برق در محل مراسم‌ها در روز دوشنبه و سه‌شنبه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهید محمدحسین بشیری از نیروهای بسیج، هیأتی و پاسدار درجه‌ یک همدان بودند، افزود: شهید بشیری قهرمان ورزش‌های رزمی، قهرمان تکواندو و مربیان تراز اول کشور در بحث تخریب بودند.

صفدری با بیان اینکه این مأموریت سوم شهید بشیری در سوریه بود، ادامه داد: شهید در دو عملیات مهم حضور داشتند که یکی از این عملیات 60 روز به طول انجامید.

رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان نیز در ادامه با بیان اینکه اکنون سرویس‌دهی به زائران اربعین روز به‌ روز بیشتر می‌شود، اظهار کرد: در داخل شهر طرح‌های ترافیکی خاصی در حال اجراست.

نعمت‌الله زنگنه از میزبانی تعدادی بازرس برای عزیمت به مرز و بررسی وضعیت مسیر زائران خبر داد و افزود: برای اینکه بتوان بهترین خدمت را به این شهید و خانواده ایشان ارائه داد، نیازمند اطلاعاتی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه تقاضا داریم در صورت امکان مسیر عبوری تشییع شهید کوتاه‌تر باشد، افزود: تمام سعی و تلاش این است که بهترین خدمات را ارائه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار