دادستان ديوان محاسبات كشور
فیاض شجاعی گفت: آنچه که مورد نظر و پیگیری دیوان محاسبات است ، نحوه مدیریت غار بوده که مقرر شده پس از بررسی لازم توسط شعبه مربوطه، نحوه اداره غار بر اساس شیوه نامه جدید صورت پذیرد.
کد خبر: ۳۲۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 14 November 2016
روابط عمومی استانداری همدان یکشنبه شب اعلام کرد که دادستان دیوان محاسبات در دیدار امروز خود با استاندار همدان عنوان کرد که تا کنون هیچگونه فساد یا سوء استفاده مالی در غار علیصدر مشاهده نشده است.

به گزارش تابناک همدان ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان نوشت، دادستان دیوان محاسبات کشور پس از دیدار صبح روز یکشنبه با استاندار همدان و ارائه گزارش توسط استاندار و هیات مدیره شرکت سیاحتی علیصدر، اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه فساد یا سوءاستفاده مالی در غار علیصدر مشاهده نشده است. 

بر اساس این گزارش، فیاض شجاعی تصریح کرد: برنامه ای که توسط دیوان محاسبات پیگیری می شود، تنها در خصوص نحوه اداره غار است و شعبه خاصی این موضوع را پیگیری می کند.

دادستان دیوان محاسبات، ضمن اذعان به عدم فساد یا سوء استفاده مالی در غار علیصدر با تأکید به استاندار همدان مبنی براطلاع رسانی این مهم، اظهار داشت: به زودی من نیز طی مصاحبه ای این موضوع را اعلام خواهم کرد. 

فیاض شجاعی یادآور شد: آنچه که مورد نظر و پیگیری دیوان محاسبات است ، نحوه مدیریت غار بوده که مقرر شده پس از بررسی لازم توسط شعبه مربوطه، نحوه اداره غار بر اساس شیوه نامه جدید صورت پذیرد.

استاندار همدان بعدازظهر یکشنبه نیز به اتفاق رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر با دکتر عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان در دیدار با دادستان دیوان محاسبات، اعضای هیأت مدیره شرکت سیاحتی علیصدر نیز حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار