رییس‌جمهور در حکمی خانم دکتر زهرا احمدی پور را به‌عنوان معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری منصوب کرد.
کد خبر: ۳۲۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۳ 06 November 2016
رییس‌جمهور در حکمی خانم دکتر زهرا احمدی پور را به‌عنوان معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری منصوب کرد.

به گزارش تابناک همدان متن حکم روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


سرکار خانم دکتر زهرا احمدی پور

نظر به تعهد و سوابق علمی و تجربیات ارزشمند سرکار عالی ، به موجب این حکم به عنوان "معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری "منصوب می شوید.

امید است با عنایات الهی در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران"

زهرا احمدی پور متولد ملایر، دانش آموخته جغرافیا و برنامه ریزی شهری در مقطع کارشناسی ارشد و جغرافیای سیاسی در مقطع دکترا است و علاوه بر عضویت در هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس از سال 1376، مدیرکلی دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور درسال های 1376 تا 1382 را به عهده داشته است.

 معاونت ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی در سال های 1382 تا 1384 از دیگر مسئولیت های پیشین زهرا احمدی پور بوده است. 

وی همچنین تیرماه سال گذشته به سمت مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور منصوب شده بود.

 عضو کمیته علمی همایش تمرکز زدایی و سازماندهی تهران، عضویت هیات تحریریه نشریه جغرافیای سیاسی، رئیس کمیسیون تخصصی هیات ممیزه در گروه علوم انسانی، عضویت هیات ممیزه دانشگاه تربیت مدرس، عضو کمیته تخصصی علوم جغرافیایی در شورای عالی برنامه ریزی آموزشی و عضو شورای مشورتی جغرافیا و آمایش سرزمین از دیگر سوابق علمی و اجرایی این استاد دانشگاه به شمار می آید. احمدی پور همچنین عضو شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار