رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان با اشاره به شروع پذیرش دانشجویان بدون آزمون در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان در ۳۰ رشته از ۷ تا ۱۳ شهریورماه از طریق سایت سنجش گفت: شهریه مراکز علمی و کاربردی درترم جدید با افزایش ۱۰ درصدی مواجه هستند.
کد خبر: ۲۸۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 30 August 2016
رئیس مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ وهنر همدان ازپذیرش دانشجو در۳۰رشته مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ وهنر همدان خبر داد.
 به گزارش مهر،سید حسین جعفری درنشست خبری اظهار داشت: مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ وهنر همدان ازمراکز بزرگ علمی وکاربردی دراستان واز نظر کمیت نیز از مراکز برتر کشوری است.
وی باتاکید برتلاش در راستای ارتقای کیفیت آموزشی این دانشگاه،افزود:کارگاه‌ها وسایت‌های کامپیوتر این مرکزدانشگاهی دردو سال اخیر باصرف بیش از۳۵۰ میلیون تومان اعتبارتجهیز شده اند.

رئیس مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ وهنرهمدان باتاکید براینکه به منظور تسریع در روندانجام اموراداری اقدامات دست وپاگیر برای رفاه حال دانشجویان حذف و بایگانی منسجمی ایجاد شده است،گفت:۱۰۵۰ دانشجو در ۲۱رشته دانشگاهی دراین مرکز علمی وکاربردی درحال تحصیل هستند.

جعفری با اشاره به اینکه درسال تحصیلی جدیدنیز در۹رشته جدیدشامل خبرنگاری،عکاسی خبری، مترجمی زبان انگلیسی، آوای ایرانی، کارشناسی موسیقی،امور فرهنگی و ویراستاری وافکارسنجی پذیرش دانشجو می پذیریم،گفت:این رشته‌ها براساس نیازسنجی ازمخاطبان راه‌اندازی می‌شود تا ازمراجعه دانشجویان به خارج ازاستان برای ادامه تحصیل جلوگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اساتید وپرسنل اظهار داشت: ۱۶۰ نفر مدرس درمقاطع تحصیلی دکترا وکارشناسی ارشد دراین مرکزدانشگاهی جذب ومشغول به تدریس هستند که ۸نفر از این اساتید ازذخایر هنری استان همدان هستند.

جعفری به تربیت مربی قرآن در این مرکز علمی و کاربردی اشاره و عنوان کرد: تاکنون ۲۰۰ دانشجو در رشته تربیت مربی قرآن از این مرکز فارغ‌التحصیل و در راستای ارتقای فعالیت‌های قرآنی و آموزش قرآن وارد جامعه شده اند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان با اشاره به شروع پذیرش دانشجویان بدون آزمون در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان در ۳۰رشته از ۷ تا ۱۳شهریور ماه ازطریق سایت سنجش گفت:شهریه مراکز علمی و کاربردی درترم جدید با افزایش ۱۰درصدی مواجه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار