فرماندار شهرستان نهاوند از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۲ پروژه به ارزش ۲۸ میلیارد تومان همزمان با فرارسیدن هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 13 August 2016
فرماندار شهرستان نهاوند از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۲ پروژه به ارزش ۲۸ میلیارد تومان همزمان با فرارسیدن هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، کریم حمیدوند در جلسه گرامیداشت هفته دولت در شهرستان نهاوند، با اعلام این خبر افزود: از این تعداد پروژه‌ها، ۴۴ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۹ میلیارد تومان قابل افتتاح است و ۱۸ پروژه با اعتبار افزون بر ۹ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه باید اقدامات دولت را به مردم به شکل شفاف معرفی کرد، یادآور شد: در هفته دولت گزارش عملکرد دولت به شکل سالانه ارائه می‌شود به طوریکه عملکرد امسال ستاد بزرگداشت هفته دولت باید نسبت به سال گذشته بهتر و فعال‌تر باشد.

حمیدوند هفته دولت را یادآور شهادت شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: شخصیت‌هایی هستند که از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده کرده و جانشان را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نثار کردند.

وی افزود: در طول یکسال گذشته خدمات زیادی از سوی ادارات و نهادهای مختلف به مردم ارائه شد و هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و خدمات انجام شده است و باید برای استفاده از این فرصت برنامه‌ریزی کرد.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه برخی از پروژه‌های شهرستان در این هفته با حضور مسئولان استانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: بیشترین پروژه‌ها در حوزه بهداشت و درمان، طرح بهسازی و هادی، آموزشی و ورزشی و ساماندهی گلزار شهدا و پروژه‌های صنعتی و برق‌رسانی و دیگر پروژه‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار