فرماندار نهاوند بابیان اینکه نارضایتی مردم موجب بدبینی ‌به‌نظام و دولت می‌شود، گفت: مسئولین باید نفع رسان به مردم باشند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۲۶۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 24 July 2016
 فرماندار نهاوند بابیان اینکه نارضایتی مردم موجب بدبینی ‌به‌نظام و دولت می‌شود، گفت: مسئولین باید نفع رسان به مردم باشند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش مهر، کریم حمیدوند در شورای اداری نهاوند با اشاره به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم استان همدان در شهرستان نهاوند، گفت: برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ادای دینی درراه اسلام و تسلای خانواده مدافعین حرم است چراکه این عزیزان با گذشتن از جان، مال و ناموس خود به دفاع از حریم اهل بیت پرداختند.

حمیدوندبا اشاره به حضور رزمندگان نهاوند در این مبارزات گفت: قدردانی از زحمات و جان‌فشانی این عزیزان کم‌ترین کاری است که می‌توان در راستای ارج نهادن به این امر مقدس انجام داد.

وی از مدیران ادارات خواست با همراهی پرسنل ادارات در یادواره شهدای مدافع حرم و همچنین تشییع شهید گمنام که در نهاوند خاکسپاری خواهد شد، حضورداشته باشند.

فرماندار نهاوند در ادامه گفت: نفس اقدامات در پیگیری امور مهم است چراکه هدف اصلی باید نفع رسانی به مردم باشد.

حمیدوند در ادامه با اشاره به تأکید استاندار همدان بر توجه به رفع مشکل واحدهای تولیدی گفت: متأسفانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم اقداماتی انجام می‌دهند که موجب آزرده‌خاطر شدن مردم می‌شود.

فرماندار نهاوند گفت: براساس اعلام استاندار همدان باید پرداخت تسهیلات اندک به واحدهای تولیدی با معرفی یک ضامن صورت گیرد اما پس از ارسال دستورالعمل اعلام شده از طریق استانداری و فرمانداری‌ها به بانک‌ها، بانک‌ها زیر بار این موضوع نمی‌روند و معتقدند این دستورالعمل از طریق سیستم و شبکه بانک مرکزی ارسال نشده است.

حمیدوند عنوان کرد: باید تغییر این روند در بانک‌ها هرچه سریع‌تر انجام شود چراکه تمامی این مسائل و نارضایتی‌ها از ادارات، به اسم نظام و دولت تمام می‌شود.

فرماندار نهاوند در پایان از خدمات محمدکرمعلی گیلانه رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست نهاوند، بابک بختیاری رئیس ثبت‌احوال نهاوند، مومنعلی دارابی رئیس مرکز بهداشت نهاوند تقدیر و تشکر کرد و عباس نجاری را به عنوان رئیس جدید محیط‌زیست نهاوند، روح اله مهدوی تبار را به عنوان رئیس جدید ثبت‌احوال نهاوند و طیبه سیاوشی را به‌عنوان سرپرست مرکز بهداشت نهاوند معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار