کد خبر: ۲۳۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 25 May 2016

مدیرعامل بانک صادرات استان همدان گفت: بزرگ عامل توسعه کسب‌وکار ایجاد امنیت در سرمایه‌گذاری است.

محمود خدا مرادی در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی سرمایه و اقتصاد با حضور در غرفه  تابناک در پاسخ به سؤال نظرسنجی خبرنگار ما مبنی بر موانع کسب‌وکار در استان همدان گفت: جهت رونق اشتغال باید از بخش سرمایه‌گذاری حمایت شود و سرمایه‌گذاری نیاز به امنیت دارد و امنیت سرمایه باعث ایجاد تحرک و ایجاد اشتغال می‌شود.

وی با اشاره به توانمندی‌های استان درزمینه اقتصادی تصریح کرد: استان همدان ازجمله استان‌هایی است که خارج از هر شعاری فضای خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

خدا مرادی افزود: خوشبختانه امنیت اجتماعی خوبی نیز در این استان برقرار است و امنیت اجتماعی خود نشانگر امنیت اقتصادی نیز هست.

مدیرعامل بانک صادرات استان همدان وجود یک سری مسائل بروکراسی را مانع ایجاد و رونق کسب‌وکار دانست و گفت: وجود برخی بروکراسی‌های اداری همواره باعث کندی پیشرفت توسعه کسب‌وکار است که باید از این بروکراسی‌های اداری کاسته شود.

خدا مرادی با اشاره به آثار مثبت برپایی نمایشگاه‌های تخصصی گفت: برگزاری این نوع همایش‌ها و نمایشگاه‌ها و نشان دادن جاذبه‌ها اقدام خوبی است ولی باید این اقدامات ادامه‌دار باشد تا نتیجه بهتری داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت: درجایی که یک درصد اقدام وجود دارد ۹۹ درصد باید پیگیری باشد و در امر سرمایه‌گذاری پیگیری و به نتیجه رساندن یکی از مسائل مهم در امر سرمایه‌گذاری است.



بروکراسی‌های اداری مانعی برای تحقق سرمایه‌گذاری / امنیت سرمایه‌گذاری عامل توسعه کسب‌وکار است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار