چرا پرداخت یارانه «مصیبت عظما» می‎شود اما حقوق میلیونی به مدیران نه!
کد خبر: ۲۲۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 14 May 2016
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به گفته‌های متضاد مسؤولان دولتی گفت: این مسؤولان وقتی قرار است یارانه مردم را پرداخت کنند آن را «مصیبت عظما» می‎خوانند اما برای پرداخت حقوق میلیونی مشکلی ندارند!

احمد آریایی‌ن‍ژاد امروز در گفت‎وگو با فارس با انتقاد از اینکه برخی عیوب خود را نمی‎بینند اما انگشت اشاره خود را به سمت عیوب دیگران می‎گیرند، اظهار کرد: دولت باید توجه به رعایت عدالت و مبارزه با فساد اقتصادی را نه تنها در شعار که در عمل نیز مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به وجود تضاد در گفته‌های مسؤولان دولتی در نبود اعتبار گفت: این مسؤولان وقتی قرار است یارانه مردم را پرداخت کنند آن را «مصیبت عظما» می‎خوانند اما برای پرداخت حقوق میلیونی مشکلی ندارند!

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی هم که در مجلس حذف یارانه دهک‎های بالای جامعه مطرح می‎شود، فغان و فریاد آقایان به آسمان بلند می‎شود که این خلاف عدالت است!

وی با طرح این سؤال که بالاخره قسم حضرت عباس(ع) را باور کنیم یا نه؟ گفت: دولتمردان باید این تضاد رفتاری خود را به ملت پاسخ دهند.

آریایی‌ن‍ژاد با بیان اینکه در قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در عمل شاهد اتفاق دیگری هستیم، اظهار کرد: اگر با مدرک و کار یکسان، حقوق یکسان نیز به کارمندان پرداخت شود مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه متأسفانه شاهد اجرایی شدن این موضوع نیستیم، گفت: اینکه همه آرزو دارند در شرکت‎های خاص فعالیت کنند، به حقوق و مزایای خاص و دور از قاعده این شرکت‎ها برمی‎گردد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با کارهای خلاف قانون برخورد شود، اظهار کرد: اینکه فقط برای کسب آرای مردمی دم از عدالت بزنیم و بعد شعار عدالت‌خواهی تا دوره بعدی انتخابات به فراموشی سپرده شود، اصلاً زیبنده نیست.

وی با تأکید بر لزوم توجه به مفاسد اقتصادی گفت: متأسفانه در این زمینه کاری نشده و مسائلی چون پرداختن به قضیه کرسنت، فساد آقازاده‎ها و... سرپوش گذاشته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار