وی با اشاره به فساد برخی در جامعه، افزود: متاسفانه برخی هستند که وقتی تیغشان می‎برد نه حلال و حرام می‌فهمند و نه کشور و شهید!
کد خبر: ۲۲۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 14 May 2016
امام جمعه همدان گفت: اعتقاد به امامت و ولایت مکتب شیعه را زنده و پویا نگه داشته است.

به گزارش فارس، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک اعیاد شعبانیه، از اهمیت مبعث حضرت رسول سخن به میان آورد و اظهار کرد: مبعث مربوط به یک زمان و مکان نیست بلکه تا جایی که انسان در این دنیا زندگی می‌کند بعثت پیامبر(ص) نیز جریان دارد.

وی ادامه داد: اگر به خوبی‌ها، ارزش‌ها و زیبایی‌های دین عمل می‌کنیم و از بدی‌ها دوری می‌کنیم به خاطر رسوخ بعثت در بدنه جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در اعتقادات شیعه مسأله رهبری و امامت همیشه جاری و ساری است، افزود: با توسل به این اعتقاد، مکتب شیعه ضمن دستیابی به موفقیت‎های بزرگ پویا و سرزنده باقی مانده است.

وی با اشاره به تلاش جهانخواران و مستکبران برای سلطه بر مظلومان گفت: ایستادگی ما در مقابل ظالمان و دفاع از مظلومان نیز شاخه‎ای از بعثت است که در وجود ما رسوخ کرده است.

طه‌محمدی با اشاره به ایثار حضرت عباس(ع)، قیام حضرت امام حسین(ع) و عبودیت حضرت سجاد(ع)، اظهار کرد: تمام این موارد در راستای الگوگیری ما از این خصوصیات رقم خورده که باید نسبت به آن توجه ویژه داشت.

وی با بیان اینکه بعثت پیامبر گرامی اسلام افرادی چون بلال حبشی و اویس قرنی را تربیت می‎کند، افزود: اگر قرآن خدا همراه انسان باید دیگر دلتنگی معنایی ندارد.

طه‌محمدی با بیان اینکه ما از قرآن دور افتاده‌ایم و با آن قهر هستیم، گفت: باید با قرآن انس گرفت اما به این کتاب انسان‎ساز بی‌توجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه تقوای ما ضعیف است و همین امر موجب بروز نابسامانی می‌شود، افزود: باید در حق همدیگر دعا کنیم تا کسی راه اشتباه و نادرست نرود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه فردی به خاطر حقوق 78 میلیون تومانی استعفا کرد و باید دید فردی که به جای او می‎آید چقدر حقوق می‌گیرد، ادامه داد: چه در دولت و چه در مجلس، قانون برای مجازات مفسدان اقتصادی وجود ندارد.

وی ادامه داد: چرا در نظام اسلامی باید فردی 200 میلیون تومان حقوق بگیرد و یکی دیگر به نان شب محتاج باشد؟

طه‌محمدی در ادامه افزود: نمایندگان مجلس دهم باید فکری برای حل این مشکل و تدوین قانون در این زمینه کنند.

وی با اشاره به فساد برخی در جامعه، افزود: متاسفانه برخی هستند که وقتی تیغشان می‎برد نه حلال و حرام می‌فهمند و نه کشور و شهید!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار