وی با اشاره به اینکه 45 درصد واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی ملایر تعطیل و راکد هستند، بیان کرد: باید نسبت به شناسایی واحدهای نیمه فعال شهرستان و رفع مشکل آنها اقدام کنیم.
کد خبر: ۲۲۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 12 May 2016
منتخب مردم ملایر در مجلس دهم با بیان اینکه 45 درصد واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی ملایر تعطیل و راکد هستند، گفت: باید نسبت به شناسایی واحدهای نیمه فعال شهرستان اقدام شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه ظهر امروز در نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه باید موانع موجود در راه تولید و صنعت شناسایی شود، اظهار کرد: همدان دارای ظرفیت‌های بومی بسیاری در بخش‎های مختلف است که باید از آن بهره‎برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه 45 درصد واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی ملایر تعطیل و راکد هستند، بیان کرد: باید نسبت به شناسایی واحدهای نیمه فعال شهرستان و رفع مشکل آنها اقدام کنیم.

نماینده منتخب مردم ملایر در مجلس دهم با بیان اینکه ممکن است این واحدها با کوچکترین تلنگر از چرخه تولید خارج شوند، ادامه داد: باید در حوزه کشاورزی کارهای بیشتری انجام دهیم چراکه تولید، حمایت و خریدهای تضمینی در این بخش نیازمند استانداردسازی است.

وی نبود خریدهای تضمینی و وجود دلالان را مشکلات پیش روی بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: متأسفانه در حوزه معدن نیز با وجود برخورداری از ظرفیت‎های بسیار کاری نشده است.

*بانک‌ها قانون را دور می‎زنند و به دلخواه عمل می‌کنند

دیگر منتخب مردم ملایر در مجلس دهم نیز با بیان اینکه اعتماد بین دولت و بخش خصوصی از بین رفته که باید دوباره احیا شود، خواستار توجه به این امر شد.

محمد کاظمی با اشاره به اینکه بانک‌ها قانون را دور می‎زنند و به دلخواه عمل می‌کنند، حل این مشکل را از ضروریات دانست و گفت: تقویت تولید داخلی با توجه به بخش خصوصی محقق می‌شود.

وی احیای واحدهای تولیدی را نیازمند تعامل و همکاری بخش خصوصی و بخش دولتی خواند و در ادامه سخنانش اظهار کرد: جالب است که سود بانکی در افغانستان 2.6 درصد است اما در کشور ما تا 30 درصد هم رسیده است.

منتخب مردم ملایر در مجلس دهم گفت: وقتی که مراجع تقلید، ربا را حرام می‌دانند و آن را نیز اعلام کرده‎اند، چرا باید در بانک‌ها شاهد این اتفاق باشیم.

وی ضمن اینکه دریافت حق بیمه از بن کارگری را نادرست دانست و خواستار اصلاح این امر شد، افزود: پیگیری‌های لازم برای کنار گذاشتن این حق بیمه را در برنامه داریم تا حقوق تولیدکنندگان پایمال نشود.
برچسب ها: احد آزادیخواه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار