طبق قانون در صورت مثبت بودن تست اعتیاد رانندگان، علاوه بر ضبط گواهینامه، افراد متخلف به مدت شش ماه مجاز به رانندگی نیستند.
کد خبر: ۲۲۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 10 May 2016
رئیس پلیس راه استان همدان از توقیف یكدستگاه اتوبوس كه گواهینامه راننده آن پیشتر ضبط شده بود خبر داد.

سرهنگ محمد عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: طبق قانون در صورت مثبت بودن تست اعتیاد رانندگان، علاوه بر ضبط گواهینامه، افراد متخلف به مدت شش ماه مجاز به رانندگی نیستند.

وی اضافه كرد: پس از تست اعتیاد راننده یكدستگاه اتوبوس مسافربری، مثبت بودن این آزمایش مشخص شد و عوامل پلیس راه گواهینامه این فرد را ضبط كردند.

وی بیان كرد: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد كه این راننده همچنان اقدام به جابجایی مسافر در مسیر كرمانشاه - تهران می كند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: این فرد با استفاده از شلوغی جلوی پاسگاه پلیس راه اقدام به عبور از جلوی پاسگاه بدون دریافت مجوز می كرد.

وی افزود: شناسایی و توقیف خودروی این فرد در دستور كار قرار گرفت كه شب گذشته این اتوبوس كه به سمت تهران در حال تردد بود با 20 مسافر توقیف و راهی پاركینگ شد و مسافران با استفاده از یك اتوبوس دیگر به مقصد تهران عزیمت كردند.

سرهنگ عزیزی تاكید كرد: صدور صورت وضعیت برای رانندگان فاقد مدارك از سوی پایانه های مسافربری تخلف محسوب می شود.

وی اضافه كرد: با توجه به اینكه این راننده از پایانه های مسافربری خارج از استان اقدام به دریافت صورت وضعیت كرده است این موضوع به ناجا اطلاع رسانی شده تا آنها از طریق مسئول مربوطه در استان كرمانشاه موضوع را پیگیری كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار