بر اساس الگوی جدید نقشه‌های هواشناسی، از امروز بعد از ظهر عبور متوالی امواج ضعیفی را بر آسمان استان همدان شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۲۲۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 10 May 2016
رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‎آگاهی جوی اداره کل هواشناسی همدان از بارندگی چشمگیر در بعد از ظهر پنجشنبه و صبح جمعه در استان همدان به ویژه مناطق جنوبی خبر داد.

نادر پیرتاج امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: بر اساس الگوی جدید نقشه‌های هواشناسی، از امروز بعد از ظهر عبور متوالی امواج ضعیفی را بر آسمان استان همدان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بر این اساس طی امروز سه شنبه بعد از ظهر تا اواخر هفته بارش پراکنده پیش‌بینی می‎شود.

رئیس اداره پیش‎بینی اداره کل هواشناسی استان همدان تصریح کرد: ضمن اینکه روز پنجشنبه بعد از ظهر تا صبح جمعه با تقویت موج بارندگی بارش‌ها از شرایط بهتری برخوردار خواهد بود و روز جمعه این امواج بارندگی از استان بیرون خواهد رفت.

وی ادامه داد: با بارش باران در اواخر هفته ممکن است در مناطق جنوبی استان آبگرفتگی معابر و احتمال کم طغیان رودخانه‌ها مواجه شویم.

پیرتاج با بیان اینکه در روزهای آتی دمای هوا تقریباً یکنواخت خواهد بود، خاطرنشان کرد: در روزهای آتی و منتهی به اواخر هفته، در بعضی از ساعات سرعت باد افزایش خواهد داشت و احتمال رعد و برق و تگرگ در طول این مدت نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته حداقل دمای همدان پنج درجه سانتیگراد بالای صفر و حداکثر آن 21 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است، گفت: در این مدت رزن با سه درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین نقطه استان و قهاوند با 24 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرمترین نقطه استان ثبت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار