در بازرسی به عمل آمده از خودرو تعداد 3 هزار و 866 عدد انواع لوازم قاچاق شامل لوازم آرایشی بهداشتی، خانگی، ورزشی، مکانیکی و... کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۲۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 10 May 2016
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از توقیف دو دستگاه خودرو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

محمد علی­محمدی  در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف ناامن کردن محورهای مواصلاتی شهرستان برای قاچاقچیان، پلیس اقدام به ایجاد ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی کرد.

وی افزود: پلیس کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو نقره‌ای رنگ مشکوک شد و با رعایت احتیاط کامل نسبت به توقیف آن اقدام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ گفت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو تعداد 3 هزار و 866 عدد انواع لوازم قاچاق شامل لوازم آرایشی بهداشتی، خانگی، ورزشی، مکانیکی و... کشف و ضبط شد.

وی از توقیف یک دستگاه خودروی پژو با تعداد 120 تخته پتو مسافرتی قاچاق خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده و به همراه کالای مکشوفه، در مجموع 4 هزار و 6 عدد انواع کالای قاچاق برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

علیمحمدی ارزش کالای مکشوفه را 200 میلیون ریال اعلام کرد و برخورد با کالای قاچاق را از رویکردهای اصلی مجموعه ناجا برشمرد.

وی با بیان اینکه برخورد با کالای قاچاق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت می‎گیرد، اظهار کرد: مجموعه انتظامی شهرستان تمام تلاش خود را برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی به کار می‎بندد.
برچسب ها: کشف کالای قاچاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار