این داور همدانی سال گذشته بیش از 10 قضاوت در رقابتهای مختلف داخلی و نیز بین المللی تنیس را در قاره های مختلف عهده داشت | این رقابت ها پر بیننده ترین رقابتهای تنیس به شمار می رود.
کد خبر: ۲۲۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 09 May 2016
رقابتهای تنیس ویمبلدون همه ساله پس از گرند اسلم های استرالیا و رولان گاروس فرانسه به مدت دو هفته در زمین های چمن 130 ساله لندن برگزار می شود 

به گزارش همدان پرس؛ داور همدانی از سوی فدراسیون جهانی تنیس آی تی اف ( ITF) همراه با چهار داور ایرانی قدیمی ترین رویداد تاریخ تنیس جهان را قضاوت می كند.

مدیر روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: سید عادل برقعی داور نشان برنز به همراه چهار داور دیگر از كشورمان رقابتهای تنیس ویمبلدون قدیمی ترین رویداد تنیس جهان در طول تاریخ را خردادماه امسال قضاوت خواهند كرد.

حمدالله چاروسایی اظهار كرد: رقابتهای تنیس ویمبلدون همه ساله پس از گرند اسلم های استرالیا و رولان گاروس فرانسه به مدت دو هفته در زمین های چمن 130 ساله لندن برگزار می شود.

چاروسایی خاطرنشان كرد: این رقابت ها پر بیننده ترین رقابتهای تنیس به شمار می رود و مهم ترین شاخصه آن زمین چمنی است كه این بازی ها روی آن انجام می شود.

وی یادآور شد: رقابتهای تنیس ویمبلدون خرداد ماه سال جاری برگزار می شود كه از سوی فدراسیون جهانی تنیس ( ITF ) علاوه بر سیدعادل برقعی داور نشان برنز ، علی نیلی داور نشان طلا، سید امیر حسین موسوی ، شروین صفوی و مسیح صلاح داوران نشان سفید كشورمان برای حضور در این رویداد دعوت شدند.

این داور همدانی سال گذشته بیش از 10 قضاوت در رقابتهای مختلف داخلی و نیز بین المللی تنیس را در قاره های مختلف عهده داشت.

برقعی یكی از فعال ترین داوران تنیس جهان و رئیس هیات تنیس استان همدان است.

وی هم چنین از بنیانگذاران ورزش تنیس در استان همدان محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار