مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز باید در راستای ترویج فرهنگ خیری، مدرسه‌سازی و تکریم از خیرین باشد.
کد خبر: ۲۲۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 07 May 2016
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز باید در راستای ترویج فرهنگ خیری، مدرسه‌سازی و تکریم از خیرین باشد.

به گزارش کمیته فرهنگی و تبلیغی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان، فرزاد تیموری در جلسه ستاد خیرین مدرسه‌ساز استان همدان با حضور هیئت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بابیان اینکه فعالیت در مجمع خیرین مدرسه‌ساز اولویت کاری است، اظهار کرد: هرچقدر درزمینه قویت مجمع خیرین و جذب مشارکت خیرین تلاش کنیم باز باید کار بیشتری انجام داد.

وی افزود: همدان یکی از استان‌هایی است که هماهنگی بین نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پروش در آن خیلی خوب انجام می‌شود و همدان درزمینه هماهنگی بین دو دستگاه زبانزد است و نهایت همکاری و هماهنگی راداریم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به اینکه خانم بهاریان به‌عنوان مسئول ستاد بانوان خیرین مدرسه‌ساز استان منصوب شدند، تصریح کرد: باید از ظرفیت ۵۰ درصدی بانوان در کنار مجمع استانی در امر مقدس مدرسه‌سازی کمک گرفت.

وی در ادامه بابیان اینکه جشنواره هجدهم از اسفندماه کارهای اجرایی آن آغاز شد، عنوان کرد: کمیته‌های ۸ گانه ستاد جشنواره از اسفندماه تشکیل و حکم مسئولان کمیته‌ها ابلاغ شد.

تیموری با تقدیر از عملکرد مناسب کمیته‌های تبلیغات و نمایشگاه بیان کرد: امسال بر برگزاری نمایشگاه خیلی تأکید شده و جشنواره استانی در ۳۰ اردیبهشت ساعت ۹ صبح در تالار معلم برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه برنامه‌های جشنواره تاکنون خوب پیشرفت کرده است، خاطرنشان کرد: هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در همه مناطق برگزار می‌شود و نخستین جشنواره در ۳۱ فروردین در شهرستان بهار برگزار شد و بقیه جشنواره‌ها نیز بر اساس تقویم زمانی اعلام‌شده انجام می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان افزود: جشنواره هجدهم در شهرستان ملایر به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که از سال آینده در صورت فراهم شدن شرایط، جشنواره‌های مناطق به‌صورت متمرکز در ۹ شهرستان برگزار و جمع‌بندی نیز در جشنواره استانی برگزار شود.

تیموری اضافه کرد: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز باید در راستای ترویج فرهنگ خیری، مدرسه‌سازی و تکریم از خیرین باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار