رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از برگزاری پنجمین یادواره شهدای ورزشکار ملایر در 20 بهمن‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۵۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 06 January 2016

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از برگزاری پنجمین یادواره شهدای ورزشکار ملایر در 20 بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش فارس، مهدی رضایی با اشاره به اینکه همزمان با ایام مبارک دهه‌فجر برنامه‌های مختلفی در سطح کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه‌ها در ملایر نیز در سطوح مختلف برگزار خواهد شد.

وی از اجرای بیش از 25 برنامه مختلف فرهنگی ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان ملایر با همکاری سایر نهادها در ایام دهه‌فجر خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در ادارات، باشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و مدارس برگزار خواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های این ایام انجام شده است، گفت: نواختن زنگ انقلاب در زورخانه پوریای‌ ولی، دیدار نخبگان ورزشی با فرماندار، غبارروبی گلزار شهدا با حضور ورزش‌کاران و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با عنوان سبک زندگی را از جمله برنامه‌های این اداره در ایام دهه‌فجر خواهد بود.

وی برگزاری مباحث راویان فجر و خاطره‌گویی از دوران انقلاب در سالن‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی، برگزاری برنامه‌ جشن‌ انقلاب در سطح اداره و باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی را نیز از دیگر برنامه‌های این ایام در ملایر برشمرد.

رضایی از برگزاری پنجمین یادواره شهدای ورزش‌کار ملایر با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان، ورزش‌کاران و اقشار مختلف در 20 بهمن‌ماه سال جاری خبر داد و افزود: این شهرستان 37 شهید ورزشکار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان را از دیگر برنامه‌های دهه‌فجر در ملایر دانست و تصریح کرد: در این برنامه از قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در میادین بین‌المللی، ملی و استانی تجلیل می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان ملایر به برگزاری مسابقات باشگاهی کاراته در ایام دهه‌فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال، مسابقات چهارجانبه والیبال، مسابقات چهارجانبه بوکس و ... از دیگر برنامه‌های ورزشی ملایر در دهه‌فجر است.

وی همایش پیاده‌روی خانوادگی و صعود کوهنوردان به قله‌های ملایر، برگزاری مسابقه سه‌جانبه شطرنج، برگزاری مسابقات شنای بانوان، برگزاری مسابقه اسکیت بین نونهالان شهرستان را نیز از دیگر برنامه‌های ایام دهه‌فجر در ملایر دانست.

رضایی خاطرنشان کرد: مسابقات سه‌جانبه پینگ‌پنگ بانوان، مسابقات بدمینتون بانوان و مسابقات دوچرخه‌سواری عمومی در بام ملایر نیز از برنامه‌های ایام دهه‌فجر در شهرستان ملایر خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار