دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار با بیان اینکه امروز فیلم های هالیوود قلب جهان اسلام را نشانه گرفته اند، گفت: باید با ابزار هنر مین های فرهنگی هالیوود را خنثی کنیم.
کد خبر: ۱۵۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 30 December 2015

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار با بیان اینکه امروز فیلم های هالیوود قلب جهان اسلام را نشانه گرفته اند، گفت: باید با ابزار هنر مین های فرهنگی هالیوود را خنثی کنیم.

به گزارش مهر، حجت السلام و المسلمین سید جلال رضوی در افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در همدان با بیان اینکه امروز در سراسر ایران دوربین ها و هنر تعهد ساز در خدمت اهداف نظام قرار گرفته است، گفت: جشنواره عمار توانسته زوایایی که بعضی احزاب و گروه ها نمی پسندند را به روی پرده بیاورد.

وی با بیان اینکه کسانی که به دنبال اغراض سیاسی در کشور هستند را باید پس زد، گفت: باید جنبش و حرکت مردمی که زمینه ساز رشد و تعالی میهن اسلامی باشد را رقم زد.

رضوی در ادامه به بیان امام که فرمودند ما مخالف سینما نیستیم اما مخالف فساد سینما هستیم اشاره کرد و گفت: سینما را باید ارج نهاد و آن را اوج داد.

حجت الاسلام رضوی با تاکید بر اینکه در سینمای ایرانی اسلامی باید سبک اسلامی زندگی را به تصویر کشید، گفت: اگر تصویری از صبر خانواده شهدا و مظلومیت مردم جهادگر در دورترین نقاط کشور را به روی پرده نیاوریم آن هنر توانمند و بالنده نیست.

وی با تاکید بر اینکه هنر باید رمز ماندگاری را در خدمات رسانی جهادی به جامعه و ارتباط و تعامل با مسئولین خدمت گزار بیان کند، افزود: امروز هنرمندان از بدن ها و خون خود دیوار دفاعی درست کرده اند و شاهدیم که دوربین ها تا آخرین سنگر دفاع از حرم زینب (س) در سوریه کشیده شده اند.

فیلم های هالیوود قلب جهان اسلام را نشانه گرفته اند

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار با بیان اینکه امروز دشمن با قلم خود به جنگ با حقایق امت اسلامی آمده است، گفت: این روزها فیلم هایی در پرده ی هالیوود به نمایش در می آید که قلب جهان اسلام را نشانه گرفته و باید با ابزار هنر مین های فرهنگی هالیوود را خنثی کنیم.

رضوی هم چنین با بیان اینکه جشنواره عمار با کمک های مردمی و بدون کمک گرفتن از احزاب و گروه ها شکل گرفته است، عنوان کرد: سینمای حقیقی اسلامی باید در مقابل سینمای میکروبی دنیا شکل بگیرد.

رضوی در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: امروز دیگر حروف ۳۲ گانه فارسی برای نوشتن ایثارگری های سردار همدانی ها کافی نیست و آمده ایم تا این همه مجاهدت را در راه اسلام و نظام به روی پرده بیاوریم.

وی با بیان اینکه هنر پل ارتباطی بین گذشتگان و آیندگان است، گفت: هنرحقیقی رسیدن به خلقت های زیبای الهی است و هنر باید با زبان مخصوص خود به تشنگان راه جهاد و شهادت کمک کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار