شهردار همدان از شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای همکاری با شهرداری دعوت کرد. 
کد خبر: ۱۱۰۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ 08 June 2023

شهردار همدان از شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای همکاری با شهرداری دعوت کرد. 

به گزارش تابناک همدان از  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی با اشاره به برنامه ریزی و نیازسنجی صورت گرفته درخصوص هوشمندسازی و راه اندازی سامانه های الکترونیکی مورد نیاز شهرداری همدان اظهار داشت : از کلیه شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت اجرای طرح های مطالعاتی و اجرایی دعوت به همکاری می نماییم.


وی با بیان اینکه شهرداری همدان در نظر دارد با پیمانکاران واجد شرایط و توانمند در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات همکاری کند افزود: از شرکت های دارای سوابق اجرایی و تجربه کاری دعوت می کنیم خلاصه ای از سوابق، تجربیات و پیشنهادهای خود در زمینه های خدمات مشاوره، تامین، استقرار ،توسعه ،پشتیبانی و نظارت در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری را به همراه اسناد به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان تحویل دهند.


شهردار همدان ضمن تاکید بر ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان تصریح کرد : «همدان مـن» از پروژه های اصلـی و مـدل بومـی همدان بـا محوریـت یکپارچه سـازی خدمـات دیجیتـال شـهروندی با موضوعات مرتبط با خدمات مدیریت شهری اسـت.


این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: پروژه «همدان من» تسـهیل کننده خدمت رسـانی بـه شـهروندان و یکپارچگـی در ارائـه خدمـات بـه شـهروندان را از سـوی شـهرداری دنبـال می کنـد.


این مقام ارشد مدیریت شهری ضمن دعوت از کلیه صاحبنظران ، نخبگان و شرکت های فعال حوزه فناوری اطللاعات و ارتباطات، خواستار همکاری فعالان این بخش با مدیریت شهری در ارائه خدمات بهتر، به روز، الکترونیکی و غیرحضوری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار