مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: اولین پروژه مشترک سرمایه گذاری توسط شهرداری منطقه چهار در بخش املاک و با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ 08 June 2023

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: اولین پروژه مشترک سرمایه گذاری توسط شهرداری منطقه چهار در بخش املاک و با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اجرا می‌شود.


به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار همدان، علی طهماسبیان با بیان اینکه شهرداری منطقه چهار پیشرو در سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده در بخش املاک است، گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های نگهداری، جاری و عمرانی شهری و گسترش پروژه‌های عمرانی و محدودیت در تامین منابع مورد نیاز ، شهرداری‌ها می‌بایست در جهت جلوگیری از خام فروشی املاک با فراهم نمودن فرصت‌های سرمایه‌گذاری گام‌های موثری در تامین کسری منابع درآمدی بردارند .


وی افزود: در راستای ایجاد ارزش افزوده برای املاک قابل فروش، درحال حاضر قطعه زمینی مرغوب به مساحت ۵۰۰ متر مربع در معبری ۳۵ متری در کوی فرهنگیان پس از ایجاد کاربری مناسب و در راستای سرمایه‌گذاری در جهت ساخت به فراخوان عمومی گذاشته شده است.


مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته و اجرای موفق این سرمایه‌گذاری موجب ایجاد ارزش افزوده و توسعه شهری خواهد شد.


طهماسبیان تاکید کرد: این سرمایه‌گذاری که اولین تجربه سرمایه‌گذاری در مقیاس کوچک برای این منطقه است موجب افزایش ۱۰ برابری ارزش ملک و منافع حاصل از آن خواهد شد و گامی نخست در راستای کسب تجربه در امور سرمایه گذاری و عدم خام فروشی با استفاده از ظرفیت سازمان سرمایه‌گذاری است که مورد استقبال سرمایه گذاران محترم قرار گرفته است.


وی یادآور شد: انبوه سازان و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه مشارکت در سرمایه گذاری می‌توانند به واحد معاونت سرمایه‌گذاری منطقه ۴ شهرداری واقع در میدان امامزاده عبدالله مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار