رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری مسابقات چهارجانبه بدمینتون آقایان در ملایر خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور چهار تیم از همدان، مرکزی، لرستان و ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 13 October 2015
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری مسابقات چهارجانبه بدمینتون آقایان در ملایر خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور چهار تیم از همدان، مرکزی، لرستان و ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛مهدی رضایی  با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه در کشور اظهار کرد: این هفته با هدف توجه بیشتر مردم به ورزش و ایجاد شادابی در جامعه نامگذاری شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی از اجرای 25 برنامه مختلف همزمان با این هفته در شهرستان ملایر خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر غبارروبی گلزار شهدا توسط هیئت‌های ورزشی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان را از برنامه‌های هفته ورزش و تربیت بدنی در ملایر دانست.

وی از نواختن زنگ ورزش در زورخانه پوریای ولی شهرستان ملایر خبر داد و افزود: برگزاری برنامه محفل انس با قرآن، برگزاری زیارت عاشورا در سطح باشگاه‌های ورزشی و ... از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح شهرستان ملایر است.

رضایی به برگزاری همایش ماهیگیری استان همدان در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: این همایش توسط اداره ورزش و جوانان ملایر با همکاری شهرداری و جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را توجه به فرهنگ کار جمعی و حضور خانواده‌ها در کنار هم دانست و تصریح کرد: این همایش 30 مهرماه در دریاچه کوثر ملایر برگزار می‌شود و در پایان از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری مسابقات چهارجانبه بدمینتون آقایان همزمان با هفته تربیت بدنی در ملایر خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور چهار تیم از همدان، مرکزی، لرستان و شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی از اعزام دو ورزشکار دوچرخه‎سوار از ملایر به مناسبت هفته تربیت بدنی به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: این ورزشکاران مسیر ملایر تا مرقد مطهر امام راحل را رکاب می‌زنند.

رضایی با اشاره به موفقیت‌های اخیر ورزشکاران ملایر در رشته‌های مختلف به درخشش امیر صفدری، اسکیت‌باز ملایری در مرحله دوم اردوی تیم ملی جوانان اشاره و تصریح کرد: این ورزشکار با کسب مقام اول به مرحله دوم این اردو راه یافت.

وی افزود: اردوی تیم ملی اسکیت برای انتخاب ورزشکاران برتر برای حضور در مسابقات تایوان برگزار می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان ملایر به پنجمین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای قهرمانی آسیا در تبریز اشاره کرد و گفت: در این مسابقات، سیدسجاد موسوی باستانی‎کار ملایری مدال طلای مسابقات آسیایی را در رشته میل‎بازی به دست آورد.

وی با اشاره به موفقیت‌های دیگر ورزشکاران ملایر خاطرنشان کرد: ورزشکاران این شهرستان در میادین بین‎المللی توانسته‌اند در رشته‌های وزنه‎برداری، کیک بوکسینگ و... موفقیت کسب کنند.

رضایی همچنین به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار ملایر در دی ماه اشاره کرد و گفت: شهرستان ملایر 37 شهید ورزشکار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار