مدیرکل بیمه سلامت استان همدان:
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از ارایه خدمات دندان پزشکی به 10 گروه از بیماران خاص و صعب العلاج خبر دهد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ 16 April 2023

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از ارایه خدمات دندان پزشکی به 10 گروه از بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد.


به گزارش تابناک همدان، فریبرز نیاستی گفت: سلامت دهان و دندان بخشی از سلامت عمومی محسوب می گردد، لذا توجه به آن علاوه بر پیشگیری در فراهم آوردن سلامت مردم نیز موثر است.


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اعلام اینکه همه مردم به خدمات دندان پزشکی نیاز دارند، به اهمیت درمان‌های دندان پزشکی در بیماران خاص و صعب العلاج اشاره داشت که به علت شدت بیماری و مزمن بودن، غالبا توجه به درمان دندان پزشکی کمتر مورد توجه قرار گرفت.


وی تصریح کرد: با راه‌اندازی صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج امکان بهره مندی ۱۰ گروه اولیه بیماران شامل بیماری های تالاسمی، هموفیلی، ام اس، دیالیز، بیماری های متابولیک، پروانه ای، سرطان، روانی مزمن و اتیسم از درمان‌های دندان پزشکی فراهم و سازمان بیمه سلامت بخشی از هزینه های درمان دندان پزشکی این بیماران را در سقف تعیین شده متقبل می گردد؛ تا این بیماران بتوانند نیازهای درمانی دندان پزشکی خود را تامین نمایند.


نیاستی اظهار امیدواری کرد که طی ماه‌های آینده علاوه بر افزایش تعداد گروه های تحت پوشش دندان پزشکی سقف ریالی و پوشش نیز افزایش یابد.


وی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۴ خدمت دندانپزشکی در تعهد بیمه پایه می باشد و مراجعین از طریق مراکز طرف قرارداد، خدمات دندانپزشکی خود را دریافت می نماید.


مدیر کل بیمه سلامت همدان ضمن دعوت از همه دندانپزشکان عمومی و تخصصی مطب دار استان همدان در زمینه همکاری با این سازمان اعلام داشت که در حال حاضر امکان عقد قرارداد به صورت حضوری و الکترونیک برای متقاضیان محترم دندانپزشک فراهم گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار