مسئول مؤسسه خیریه فرهنگی بیت الزهرا(س) ملایر گفت: این مؤسسه در حال حاضر ۳۰۰ یتیم که صلاحیت آنها برای دریافت کمک تأیید شده است را با حفظ حرمت، تحت پوشش خود قرار داده و حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰ 12 April 2023

 

مسئول مؤسسه خیریه فرهنگی بیت الزهرا(س) ملایر گفت: این مؤسسه در حال حاضر ۳۰۰ یتیم که صلاحیت آنها برای دریافت کمک تأیید شده است را با حفظ حرمت، تحت پوشش خود قرار داده و حمایت می‌کند.

به گزارش تابناک همدان در ملایر ،حجت‌الاسلام طالب ترکاشوند مسئول موسسه خیریه فرهنگی بیت الزهرا (س) ملایر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مؤسسه خیریه فرهنگی بیت الزهرا(س) در سال ۱۳۷۵ با عنوان عاشقان بقیع تأسیس شد، اظهار داشت : کمک رسانی به نیازمندان و کودکان بی سرپرست ابتدا به صورت مقطعی در این مرکز آغاز شد و بعد از آن مجمع به فکر ایجاد یک واحد منسجم امدادگری افتاد.

وی تصریح کرد : در سال ۱۳۷۶ و در سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س)، خیریه بیت الزهرا(س) تأسیس شد و با اعتمادی که از طرف مؤسسه بین دولت مردان ایجاد شد، در سال ۱۳۸۵ به ثبت رسید و دارای مجوز رسمی است.

ترکاشوند عنوان کرد : مجموعه بیت الزهرا(س) شامل سه طبقه و دارای کتابخانه، مرکز دیجیتال، کانون فرهنگی هنری، کانون دیرینه شناسی، سه سایت اداری، صندوق قرض الحسنه و دو شبستان برای برگزاری برنامه ها است.

این مقام مسئول به شرایط تحت پوشش قرار گرفتن خانواده های بی سرپرست در این مرکز اشاره و بیان کرد : متقاضی نباید تحت پوشش نهاد دیگری مثل کمیته امداد امام خمینی(ره) باشد، خانواده متقاضی از نیازمندان واقعی و بی سرپرست باشد و هیچ گونه منبع درآمدی نداشته باشد.

مسئول موسسه خیریه فرهنگی بیت الزهرا (س) ملایر افزود : پس از تأیید مطالب مندرج در درخواست نامه کتبی مددجو و تأیید تحقیق کنندگان، درخواست وی به کمیسیون هیأت مدیره ارجاع داده می شود و پس از موافقت تشکیل پرونده انجام می شود.

وی خبر داد : این مؤسسه آماده دریافت کمک ها و نذورات نقدی و غیرنقدی مردم از جمله غذای گرم، نذری، گوشت قربانی، لوازم خانگی نو و کارکرده و ... است و به مددجویان تحویل می دهد.

ترکاشوند در ادامه بیان کرد: تمامی کمک های مردمی به این مرکز به صورت سیستمی ثبت و ریال به ریال آن نظارت می شود و هر لحظه آماده ارائه گزارش و بررسی دفاتر است.

مسئول مؤسسه خیریه فرهنگی بیت الزهرا(س) ملایر یادآورشد: خیرین می توانند کمک های نقدی خود به ایتام را به شماره حساب  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۵۲۹۶۴ واریز کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۲۲۵۵۱۵۱ و ۳۲۲۱۳۵۰۰ تماس حاصل کنند.

 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار