کد خبر: ۱۰۹۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ 09 April 2023

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از چاپ 10 هزار جلد کتاب نوروزی با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه فرهنگ عمومی و بهینه سازی مصرف انرژی خبر داد.


به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان؛ محمد صادق محبی نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: شرکت گاز استان همدان در اولین گام خود برای فرهنگ سازی و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در سال 1402، اقدام به چاپ دو کتاب با تیراژ هر کدام 5 هزار جلد کتاب داستان با موضوع "بهینه مصرف کنیم " و "ایمن مصرف کنیم" ویژه عید نوروز برای دوره‌ دبستانی اقدام نموده است .


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: به منظور ارتقاء توسعه فرهنگ عمومی و بهینه سازی مصرف انرژی مجموعه «بهینه و ایمن» توسط این شرکت و برای دانش آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی با همکاری واحدهای HSE و روابط عمومی شرکت گاز استان تهیه و چاپ شده است.


محبی نظر در رابطه با همکاری شرکت گاز استان با آموزش و پرورش در راستای فرهنگ سازی در سال 1402 تصریح کرد: با توجه به تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش ، طرح همیار گاز با مشارکت حدود 6500 دانش آموز و معلم در سطح مدارس استان در سالجاری اجرا می شود.


محبی نظر در پایان با اشاره به استفاده شرکت گاز استان همدان از تمامی ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی در راستای مصرف بهینه و فرهنگ‌سازی گفت: شرکت گاز استان همدان سال گذشته از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی از جمله اکران بیلبوردها، اطلاع رسانی روزانه از طریق جراید استان ، صدا و سیما، فضای مجازی استفاده حداکثری داشته است. همچنین اجرای کمپین فرهنگی «هر خانه یک اتاق گرم» از جمله اقدامات دیگری بود که در فضای تعامل اجتماعی با مشترکین با هدف مدیریت بهینه مصرف گاز انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار