مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: فعالیت بیش از هزار واحد صنعتی بیانگر توسعه اقتصادی استان همدان است و رشد صنعتی و اقتصادی استان در دوران بعد از انقلاب اسلامی محسوس است به طوریکه اوایل انقلاب تعداد اصناف استان از هزار به حدود ۷۵ هزار صنف رسیده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 08 April 2023

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: فعالیت بیش از هزار واحد صنعتی بیانگر توسعه اقتصادی استان همدان است.

به گزارش تابناک همدان، احمد شانیان در نشستی با اعضای اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌ها با اشاره به قیاس صنایع استان در این دوران و اوایل انقلاب اسلامی اظهار داشت: تنها ۵۰ کارخانه در اوایل انقلاب در استان همدان فعال بود.

وی ادامه داد: رشد صنعتی و اقتصادی استان در دوران بعد از انقلاب اسلامی محسوس است به طوریکه اوایل انقلاب تعداد اصناف استان از هزار به حدود ۷۵ هزار صنف رسیده است.

شانیان حمایت از بازاریان و اصناف را در راستای توسعه اقتصادی استان ضروری برشمرد و گفت: تحقق شعار امسال منوط به ایجاد و تقویت فضای همدلی و تعامل بیشتر بین صنوف مختلف است تا رشد تولید و مهار تورم محقق شود.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان بر تکریم بزرگان و پیشکسوتان بازار و صنعت تاکید کرد و گفت: این افراد نقش مهمی در کسب موفقیت‌ها و دستاورد‌های استان داشته اند و شایسته قدردانی هستند.

بروزرسانی نرخ نامه صنوف و آموزش سامانه نوین اصناف از موارد مهمی بود که در این نشست مطرح و مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان از روسای اتحادیه خواستار توجه به اجرای این موارد شد.

شانیان به مشارکت و تعامل بیشتر اتاق اصناف، بازرسی و تعزیرات در راستای رونق بازار و رضایتمندی کسبه و بازاریان و مردم تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار