نشست مشترك شرکت سیاحتی علیصدر و هیئت رئیسه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری همدان بمنظور تعامل و مشاركت در توسعه و رونق گردشگری استان با محوريت غار علیصدر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰ 17 March 2023

نشست مشترك شرکت سیاحتی علیصدر و هیئت رئیسه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری همدان بمنظور تعامل و مشاركت در توسعه و رونق گردشگری استان با محوريت غار علیصدر برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، مدیرعامل شرکت علیصدر گفت: امروزه توسعه گردشگری در گرو دانش و برخورد علمی با این صنعت بوده و در این میان نقش راهنمایان گردشگری حائز اهمیت است.

کریم ملکی افزود: راهنمایان گردشگری با توجه به تخصص و ظرفيت های علمی خود در زمینه هاي تاریخ، طبيعت، فرهنگ، هنر و آداب و رسوم می توانند با رعایت اصول و روش های استاندارد ، مجموعه هاي گردشگري رابه شكلي همراهی نمایند كه ارزش ها حفظ و توسعه پایدار گردشگری حاصل گردد .

رييس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری همدان گفت : تعاملات سازنده و انعقاد تفاهم نامه همكاري با شركت عليصدر مي تواند گام مهمي در راستاي تقويت جايگاه راهنمايان گردشگري و توسعه حوزه گردشگري استان باشد.

مجتبی جوادیه افزود: راهنمايان گردشگري مي توانند ظرفيت هاي مغفول عليصدر و عباس آباد را بيش از پيش به جامعه جهاني معرفي كنند كه اين امر موجب حضور بيشتر گردشگران در استان و منتفع شدن همه فعالان گردشگري خواهد شد.

در پایان این نشست پس از صحبت هاي حاضران و تبادل تفاهم نامه همكاري مقرر شد: کلیه دارندگان کارت انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کشور از تخفیف هاي ویژه برخوردار شده و می توانند برای بازدید از غار علیصدر برای یک نفر به صورت رایگان و چهار نفر همراه با ۳۰ درصد تخفیف در شش ماه اول سال و ۵۰ درصد تخفیف در ۶ ماهه دوم سال بهره مند شوند.

برابر دیگر مفاد این تفاهم نامه مقرر شد دارندگان کارت رسمی راهنمایان گردشگری کشور از تخفيفات ويژه اقامت در ويلاهاي عباس آباد بهره مند شوند .

همچنین در راستاي ارج نهادن به جايگاه راهنمايان گردشگري بومي استان همدان، مقرر گرديد تورهای مسافرتی کشوری که جهت بازدید از غار علیصدر از حضور راهنمایان گردشگری همدانی استفاده نمایند از ۲۰ درصد تخفیف در شش ماهه اول سال و ۴۰ درصد تخفیف در ۶ ماهه دوم سال برای بازدید از غار علیصدر و ۱۰ درصد تخفیف در شش ماه اول سال و ۲۵ درصد تخفیف در ۶ ماهه دوم سال برای اسکان در ویلاهای مجتمع تفریحی عباس آباد بهره مند خواهند شد.

اولین نشست مشترك شرکت سیاحتی علیصدر و هیئت رئیسه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار