همزمان با عید نیمه شعبان صورت گرفت؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جشن ۱۵ کیلومتری نیمه شعبان در استان همدان به مناسبت میلاد منجی عالم گفت: حماسه حضوری دیگر در همدان رغم خورد.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ 10 March 2023

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جشن ۱۵ کیلومتری نیمه شعبان در استان همدان به مناسبت میلاد منجی عالم گفت: حماسه حضوری دیگر در همدان رغم خورد.


به گزارش تابناک همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین نظیری عاجزانه و خالصانه درگاه حضرت حق جل وعلا را شاکریم که بار دیگر شاهد حماسه ای عظیم در دارالایمان و جهاد همدان بودیم.

وی ادامه داد: حماسه ای از جنس حضور و عهد و پیمان مردم در روز میلاد سراسر نور قطب عالم امکان مولانا المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف با مولایشان، آمده بودند تا فریاد بزنند، (عهد می بندیم حاج قاسمت بشیم). چه زیبا و به یادماندنی بود حضور کودکان دهه هشتادی و نودی در این جشن بزرگ، به حق میتوان گفت اربعینی دیگر در همدان رقم خورد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: باید دست تک تک مجموعه های مردمی که در قالب های مختلف هیئت، موکب، کانون، پایگاه بسیج و... که خالق این حماسه به یادماندنی بودند را بوسید و به این بوسه افتخار کرد.

به گفته وی، مجموعه ها و تشکل های مردمی ثابت کردند که در سایه اتحاد و همدلی می شود کارهای بزرگی انجام داد و افتخار آفرید، قالب های بدیعی ایجاد نمود و شگفتی ساز شد.

حجت الاسلام نظیری خاطر نشان کرد: برخود لازم میدانم از طرف و تمامی تمامی مردم، از دستگاه ها و نهاد هایی که عاشقانه بستر این نقش آفرینی مردم را مهیا نمودند تشکر نموده و از خداوند متعال برای همگی توفیق هر چه بیشتر در خدمت صادقانه را مسألت می نمایم.

وی افزود: در این بین رهبری و هدایت و البته حضور پر مهر و محبت نماینده معزز ولی فقیه در استان و ائمه محترم جمعه که فرمانده قرارگاه فرهنگی هستند. برشکوه و عظمیت این حادثه افزود، چه زیبا بود صحنه های دلدادگی مردم به نماینده ولایت، و چه شور انگیز شد اظهار لطف و دست محبت پدر بر سر امت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار