مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در جلسه هم‌اندیشی تبیین راهبردهای سال ۱۴۰۲ شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، گفت: شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان دارای ساختار مناسبی است و یکی از مراحل گفتمان سازی، ساختار سازی است‌.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸ 04 March 2023

سردار «ظفری» گفت: باید دفاع از ارزش‌ها را مردمی کنیم، همیشه حاکمیت دفاع از ارزش ها را داشته است اما باید مردم هم به میدان بیاوریم.

به گزارش تابناک همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در جلسه هم‌اندیشی تبیین راهبردهای سال ۱۴۰۲ شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، اظهار داشت: شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان دارای ساختار مناسبی است و یکی از مراحل گفتمان سازی، ساختار سازی است‌.

سردار ظفری با تاکید بر اینکه بچه‌های انقلاب دست از حزب‌بازی بردارند، افزود: گاهی اوقات از جمهوری اسلامی به عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی غفلت کردیم و مانع از تقویت این نهاد شدیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه نهاد جمهوری اسلامی سپر است، گفت: شهید سلیمانی خود رادسپر این نهاد انقلابی می‌دانست چه اتفاقی افتاده که بزرگترین نهاد انقلاب اسلامی مورد بی‌اعتمادی ما قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی یک عنصر جمهوری اسلامی بود که سپاه قدس را معرفی کرد، یک فرد در جمهوری اسلامی اینقدر می‌تواند کار موثر انجام دهد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با انتقاد از قصور فرهنگی گفت: باید دفاع از ارزش‌ها را مردمی کنیم، همیشه حاکمیت دفاع از ارزش ها را داشته است اما باید مردم هم به میدان بیاوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار