به مناسبت میلاد منجی عالم حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی) جشن بزرگ 15 کیلومتری نیمه شعبان 17 اسفند ماه در استان همدان برگزار می شود. شهرستان‌های همدان، ملایر،‌ تویسرکان، بهار، فامنین،‌ نهاوند، کبودرآهنگ، رزن و اسدآباد آماده اجرای این رویداد بزرگ می‌شوند
کد خبر: ۱۰۹۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ 04 March 2023

به مناسبت میلاد منجی عالم حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی) جشن بزرگ 15 کیلومتری نیمه شعبان 17 اسفند ماه در استان همدان برگزار می شود. شهرستان‌های همدان، ملایر،‌ تویسرکان، بهار، فامنین،‌ نهاوند، کبودرآهنگ، رزن و اسدآباد آماده اجرای این رویداد بزرگ می‌شوند.


به گزارش تابناک همدان،  رضا ویسی مدیر روابط عمومی و رئیس مرکز رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت بقیة الله الاعظم روحی و ارواحنا له الفداء جشن بزرگ 15 کیلومتری نیمه شعبان در استان همدان برگزار می شود. و شهرستان‌های همدان، ملایر،‌ تویسرکان، بهار، فامنین،‌ نهاوند، کبودرآهنگ، رزن و اسدآباد آماده اجرای این رویداد بزرگ می‌شوند.


مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان علت اصلی برپایی جشن را فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و گفت:با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی در مورخه 29 دی ماه که معظم له از برگزاری جشن خیابانی امثال جشن 10 کیلومتری عید غدیر ابراز رضایت و خرسندی داشتند و تاکید داشتند برنامه هایی که بر حفظ سرزندگی، شادابی و خوشنودی مردم میشود را دنبال شود.


ویسی در خصوص این مراسم گفت: برگزاری جشن نیمه شعبان کاملا مردمی است و مجموعه‌های مردمی دور هم جمع میشوند و تا رویداد متفاوت و جذابی را با عنوان (مهمونی 15کیلومتری نیمه شعبان) در شهرستان های تابعه برگزار خواهد شد که مجموعا بالای 15 کیلومتر است.


وی بیان کرد: بستری فراهم شده تا افراد و مجموعه‌هایی که آماده ارائه خدمات در این مراسم هستند بتوانند با برنامه‌ریزی منسجم اقدام به ارائه خدمات کنند و در برگزاری این رویداد مشارکت داشته باشند.


مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بر این نکته تأکید شد با اینکه سازمان‌ها و نهادهای مختلفی بستر لازم برای اجرای این برنامه را فراهم کرده‌اند، اما برگزاری این مراسم در واقع مردم، سیتاد های مردمی و هیأت‌های مذهبی و دیگر مجموعه های فرهنگی، قرآنی، هنری و ورزشی میاندار برگزاری این مراسم هستند.


به‌گفته ویسی، برگزاری مداحی، برپایی غرفه‌های متعدد ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت برنامه های فرهنگی، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی، اجرای پویش‌های مختلف با موضوع مهدویت و… از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته‌شده است.


در پایان رضا ویسی مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان ضمن دعوت از عموم مردم استان همدان جهت شرکت در روز 17 اسفند افزود: اکثر برنامه ها از ساعت15 تا 19 بوده و با نور افشانی به پایان می رسد و محل برنامه در شهرستانها را به شرح ذیل اعلام کرد.
شهرستانها:
همدان: ميدان امام خميني رحمه الله عليه تا پياده راه اكباتان
ملاير: ميدان امام خميني رحمه الله عليه،تا خيابان خيام
تويسركان: ميدان شهيد هرمزي تا سالن الغدیر
نهاوند: میدان امام رحمه الله تا ميدان شريعتي
بهار: از ميدان ازادگان تا ميدان بهار
رزن: 18متري چمران، از مسجد جامع تا مسجد قمر بني هاشم عليه السلام
كبودراهنگ: ميدان امام حسين عليه السلام تا ميدان امام رحمه الله ، مسجد مهديه
فامنين: از چهار راه پارك تا چهار راه شهدا
مريانج: ميدان ولايت تا ميدان شهيد بهشتي
جورقان:از مسجد صاحب الزمان عجل الله تا مصلي
قهاوند:محوطه بوستان بوستان بعث

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار