عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت بسیجی داوود جاودانیان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ 04 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت بسیجی داوود جاودانیان را تسلیت گفت.

متن پیام;

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

رشادت، غیرت، تعهد، میهن دوستی و جانفشانی فرزندان ایران زمین خاصه قوم لر در دفاع از دین و کشور در جهت تأمین امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی بر جهانیان آشکار و اثبات شده و موجبات فخر و مباهات است.

موضوعی که در عرصه های مختلف از دوران شکل گیری انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن در تأمین سلامت و دفاع از حریم حرم و ولایت به منصه ی ظهور و کمال رسیده است.

در همین راستا بسیجی سرافراز "داوود جاودانیان " از رادمردان خونگرم و خداجوی بهمئی، جسم و جان را در طبق اخلاص گذاشت، جان را به جان آفرین تسلیم نمود و به خیل عظیم عاشقان و شهیدان پیوست.

اینجانب، شهادت مظلومانه ی این بسیجی قهرمان را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شهید پرور ایران اسلامي، مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان بهمئی و خانواده معظم شهید جاودانیان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

علو درجات برای آن مرد خدا و توفیق پیروی همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار