فرماندار اسدآباد گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری به اسدآباد ۸ برابر اعتبارات سالانه شهرستان است.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 18 January 2023

 

به گزارش تابناک همدان، حسین علی شرکایی تصریح کرد: ۱۹۴ میلیارد تومان نیز به این مرکز اختصاص یافته است که از این میزان ۵۵میلیارد تومان به حوزه بهداشت، ۱۱۵ میلیارد به حوزه درمان و ۲۴میلیارد تومان نیز به بخش آموزشی اختصاص پیدا کرده است.

او از ۶۶۶۶ متر جدول گذاری، ۱۱ کیلومتر زیرسازی و ۷۸۴۵ تن آسفالت ریزی جمعا به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان به همت بنیاد مسکن خبر داد و افزود: برای مجموعه راه‌های شهرستان خاصه گردنه، افزون بر ۷۷ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

فرماندار اسدآباد، این شهرستان را یک کارگاه بزرگ عمرانی دانست و گفت: در ۷۶ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان طرح‌هایی متعدد به ارزش ۷۲ میلیارد تومان در حال انجام است.

شرکایی درباره نهضت ملی مسکن گفت: ۵۹ قطعه زمین تحویل متقاضیان شده و در آینده نزدیک نیز زمین‌های تعیین شده بصورت کامل در اختیار ۴۴۷۰ متقاضی قرار خواهد گرفت.

او همچنین از برداشت ۷۰ هزار تن گندم خبر داد و گفت: ۵۲۶ میلیارد تومان پول این محصول به کشاورزان پرداخت شده است.

فرماندار اسدآباد درباره وضعیت پزشکان شهر نیز گفت: ۳۴ متخصص در اسدآباد فعال است و بزودی دو متخصص عفونی دیگر نیز به این تعداد اضافه می شود.

شرکایی افزود: پس از سفر رئیس تامین اجتماعی کشور شیفت کاری درمانگاه تامین در ظهر‌ها نیز فعال شده و بزودی خدمات آن گسترده‌تر میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار