در ۴۸ ساعت گذشته؛
تیم‌های امدادی هلال احمر همدان در ۴۸ ساعت گذشته به ۴۴۵ مسافر گرفتار در برف و سرمای همدان امداد رسانی کردند.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 16 January 2023
تیم‌های امدادی هلال احمر همدان در ۴۸ ساعت گذشته به ۴۴۵ مسافر گرفتار در برف و سرمای همدان امداد رسانی کردند.
 

به گزارش تابناک همدان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان گفت: ۳۷۲ نفر از حادثه دیدگان از برف و سرما در مکان‌های پیش بینی شده اسکان داده شدند.

فضل اله کلهر افزود: بیشترین میزان اسکان به ترتیب مربوط به شهرستان نهاوند با ۲۷۰ مسافر، همدان با ۵۴ مسافر، کبودرآهنگ ۱۸ نفر و اسدآباد ۱۲ نفر است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان تأکید کرد: به منظور اسکان مسافران گرفتار در برف علاوه بر تجهیز پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال احمر، با متولیان سالن ورزشی، مساجد و حسینیه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

کلهر با بیان اینکه ۹۲ خودرو از برف و کولاک رها سازی شدند، افزود: ۷۰۰ تخته پتو به همراه ۱۰۰ بطری آب معدنی در اختیار مسافران گرفتار در برف و سرما که اسکان یافته بودند، قرار گرفت.

او درباره آمار حوادث و خدمات ۲۴ ساعت گذشته این جمعیت هم گفت: تیم‌های امدادی به مصدومان ۲۰ حادثه شامل ۱۶ حادثه ناشی از برف و کولاک، یک حادثه کوهستان و سه سانحه جاده‌ای امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان افزود: این سوانح پنج مصدوم به دنبال داشت که تنها یک نفر از آن‌ها به مرکز درمانی منتقل شدتد.

کلهر تأکید کرد: ۱۲۱ نجاتگر در قالب هشت تیم عملیاتی با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود کار امداد رسانی را بر عهده دارند.

  • این مسئول با بیان اینکه شماره ۱۱۲ هلال احمر آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته است، افزود: بالگرد هلال احمر در خارج از استان به سر می‌برد و در صورت نیاز، برای انجام عملیات‌های اضطراری آماده همکاری و خدمات رسانی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار