با پایان یافتن تعمیرات اساسی؛
واحد ۲۵۰ مگاواتی شماره دو نیروگاه شهید مفتح پس از 90 روز تعمیرات اساسی، در ساعت ۱۷٫۳۷ روز یکشنبه ۲۵ دی با موفقیت به شبکه سراسری متصل شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷ 15 January 2023

واحد ۲۵۰ مگاواتی شماره دو نیروگاه شهید مفتح پس از 90 روز تعمیرات اساسی، در ساعت ۱۷٫۳۷ روز یکشنبه ۲۵ دی با موفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

به گزارش تابناک همدان، مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: واحد شماره دو نیروگاه پس از هجدهمین دوره تعمیرات اساسی در واحدها و با همت و تلاش کارکنان نیروگاه و مشارکت پیمانکاران داخلی در زمان مقرر به شبکه سراسری متصل شد.

عبدالمجید دیناروند افزود: در این دوره از تعمیرات و برای نخستین بار بیش از ۹۰ درصد فعالیت های تعمیراتی توسط کارکنان این مجموعه و شرکت های پیمانکاری داخل استان صورت گرفت که یک موفقیت بزرگ برای این نیروگاه محسوب می شود.

مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح زمان اجرای فصل دوم تعمیرات سال جاری واحدها را از اواسط بهمن تا پایان اردیبهشت سال آینده اعلام کرد و افزود: تعمیرات دوره ای سایر واحدهای این مجموعه با هدف رفع نواقص موجود انجام خواهد گرفت تا هر ۴ واحد نیروگاه با حداکثر توان وارد پیک مصرف تابستان گردد.

شایان ذکر است نیروگاه شهید مفتح شامل 4 واحد بخار ۲۵۰ مگاواتی جمعا به ظرفیت هزار مگاوات است که ۲ درصد از نیاز شبکه برق کشور و کل استان همدان را تأمین می کند و بالاترین تبادل برق در کریدور شمال جنوب در پست بلافصل این نیروگاه کنترل می گردد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار