با تلاش نیرو‌های راهداری؛
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: همه محور‌های اصلی استان با تلاش نیرو‌های راهداری برف‌روبی شده و باز است.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ 15 January 2023
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: همه محور‌های اصلی استان با تلاش نیرو‌های راهداری برف‌روبی شده و باز است.
 

به گزارش تابناک همدان، جواد نگاهداری با بیان اینکه از ابتدای بارش برف، در محور‌های استان همدان مستقر هستیم و نمک پاشی و برف روبی در محور‌ها انجام شده است، افزود: هم اکنون مسیر ۲۵ روستای استان مسدود است.

او با بیان اینکه همه محور‌ها درگیر برف است، افزود: ۵۳۵ نیروی راهداری با استفاده از ۳۶۲ دستگاه ماشین آلات بیش از ۱۵ هزار کیلومتر باند برف‌روبی کرده اند.

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به برف روبی و نمک پاشی در محور‌های استان است، تصریح کرد: پنج هزار و ۸۰۰ تن شن و نمک در محور‌های استان همدان برای برف‌روبی استفاده شده است.

نگاهداری با اشاره به کمک‌رسانی نیرو‌های راهداری به در راه ماندگان و رانندگان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۰۵ دستگاه خودرو کمک رسانی شده و به رانندگان استفاده از زنجیر چرخ آموزش داده شده است.

او با اشاره به اینکه سطح جاده لغزنده است و حجم زیادی برف در کنار جاده است، تاکیدکرد: ممکن است در گردنه اسدآباد بعد از بارش برف کولاک اتفاق بیافتد، بنابراین با کولاک شدید ناچار هستیم محور را ببندیم و باید دستگاه‌های امدادی آمادگی امدادرسانی به رانندگان درگیر در برف را کولاک را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار