ظرف مدت 9 ماه صورت گرفت؛
مدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت: ظرف مدت 9 ماه بالغ بر 232 میلیارد تومان کمک نقدی به این مجموعه شده است
کد خبر: ۱۰۸۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ 11 January 2023

مدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت: ظرف مدت 9 ماه بالغ بر 232 میلیارد تومان کمک نقدی به این مجموعه شده است

به گزارش تابناک همدان، محمد رسول شیخی زاده در آیین تجلیل از بانوان خیر و نیکوکاران کار که عصر امروز در محل اردوگاه فجر همدان برگزار شد گفت: دریافتی های نقدی کمیته امداد استان همدان نسبت به کالا رقم قابل قبولی است.

وی ادامه داد: 248مرکز نیکوکاری در استان همدان دایر است که 15 مرکز ویژه بانوان است و مدیر عامل 9 مرکز بانوان هستند که از این محل  مبلغ 11 میلیارد تومان کمک نقدی جمع آوری شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: بیش از 18 میلیارد و 200 میلیون تومان از محل صدقات، 32 میلیارد تومان از محل زکات، 62 میلیارد تومان از محل ایتام و اکرام محسنین و 18 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل کمک های مبتنی بر نیاز جمع آوری شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه 1هزار و 497نفر هیئت عامل کار را پیگیری می کنند، گفت: 6 هزار و 650 نیکو کار ثبت شده  و 45 هزار و 50 نفر نیازمند ثبت شده در استان وجود دارد که 50 درضد مددجوی کمیته امداد هستند.

شیخی زاده با بیان اینکه بیش از 230 هزار نفر در سطح استان همدان خیر حضور دارد، اظهار داشت: در حوزه مشاکت های مردمی درآمدهای نقدی طی سال گذشته و سال جاری نسبت به کالا تفاوت فاحشی دارد

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار