فرماندار بهار در سومین شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهار گفت: رسالت روابط عمومی ها آگاه سازی مردم و تبیین خدمات نظام و دولت است.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ 05 January 2023

فرماندار بهار در سومین شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهار گفت: رسالت روابط عمومی ها آگاه سازی مردم و تبیین خدمات نظام و دولت است.

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی  در این جلسه گفت :به این موضوع واقفیم که تعدد پست و سمت و شغل در ادارات وجود دارد و بعضا یک کارمند در کنار فعالیت های مختلف کار روابط عمومی را نیز انجام می دهد ولی به هرحال پذیرفتن هر پست و منصبی تعهدآور است و باید بهترین عملکرد را در آن پست داشته باشیم.

وی افزود: لازم است که روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهار ضمن بیان گزارش عملکرد دستگاه‌های خود به تبیین و تشریح برنامه‌های دولت مردمی و خدمات نظام اسلامی پرداخته و بسترهای لازم به منظور هم افزایی و مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف را فراهم کنند

فرماندار شهرستان بهار اشاره کرد:ارزش کار روابط عمومی ها بسیار بالاست و همه دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به مردم ایجاد شده اند و وظیفه روابط عمومی های این دستگاه های اجرایی، برقراری ارتباطی موثر و صحیح با مردم است.

وی افزود:از ملاک های ارزیابی دستگاه ها و مدیران در شهرستان عملکرد اطلاع رسانی و فضاسازی آن ها در مناسبت های مختلف خواهد بود که آن ارگان چقد نسبت به وقایع متعهد است

نباتی تصریح کرد: ارتباط و تعامل با رسانه ها الویت اصلی روابط عمومی های شهرستان باشد. و باید از اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران عزیز حمایت مالی و معنوی مناسب داشته باشید و در برنامه ریزی ها از تور رسانه ای استفاده کنید تا با حضور خبرنگاران استانی و شهرستانی فعالیت های ادارات مختلف بهتر دیده شود.

فرماندار شهرستان بهار خاطر نشان کرد:توجه به جهاد تبیین و آگاه سازی مردم از اخبار هر دستگاهی از وظایف روابط عمومی ها است و بهتر است این عزیزان با افزایش مهارت های گرافیکی و خبرنویسی فعالیت های ادارات خود در قالب پوستر و کلیپ اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار