مطالبات بخش کشاورزی
نماینده سازمان توسعه کشاورزی مردم استان همدان با اشاره به اهمیت تولید و صادرات محصولات کشاورزی و همچنین ایجاد امنیت غذایی در کشور، گفت: در این جلسه پیگیر حذف تعرفه صادراتی حدود ۱۴۰۰ تومان شدیم چرا که با حذف این تعرفه کشاورزان رقبت بیشتری به صادرات خواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ 02 January 2023

سعید افقی

 

نماینده سازمان توسعه کشاورزی مردم استان همدان پیگیر مطالبات بخش کشاورزی از مجلس شد.

به گزارش تابناک همدان، بهزاد بابایی،گفت:به دنبال پیگیری‌های مطالبات بخش کشاورزی استان همدان ضمن حضور در صحن علنی مجلس به همراه نماینده مردم همدان در مجلس آقای فلاحی و رییس کمیسیون کشاورزی آقای عسگری، نشست صمیمی نیزبا مجمع نمایندگان داشتیم که مسایل و مطالبات بخش کشاورزی استان در این جلسه مطرح شد.

بابایی با اشاره به اهمیت تولید و صادرات محصولات کشاورزی و همچنین ایجاد امنیت غذایی در کشور، افزود: در این جلسه پیگیر حذف تعرفه صادراتی حدود ۱۴۰۰ تومان شدیم چرا که با حذف این تعرفه کشاورزان رقبت بیشتری به صادرات خواهند داشت.

وی تصریح کرد: به اتفاق حاج بابایی و فلاحی نمایندگان محترم مردم شریف همدان در مجلس شورای اسلامی، از رییس کمیسیون کشاورزی و معاونین نیرو و معاونین وزارت کشاورزی جهت بازدید میدانی در استان همدان در خصوص انتقال آب تالوار به همدان و بازدید از سردخانه‌های سیب زمینی و انبار‌های سیر همدان جهت توسعه صادرات با هماهنگی استانداری محترم، بازدید به عمل آورند.

دربخشی از این جلسه، نماینده رزن در مجلس اسلامی، آقای لطفی خواستار ایجاد یک زیر شاخه آموزشی برای سیب زمینی کاران در شهرستان‌ها شد و گفت: با تعریف این بخش آموزشی کشاورزان و سیب زمینی کاران با حضور در این آموزش‌ها می‌توانند تخصص و اطلاعات خود را بالاببرند و به دنبال کشت به صرفه و مکانیزه باشند.

بهزاد بابایی در پایان با بیان اینکه همایش ملی سیب زمینی کاران به زودی در اصفهان برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: از انجمن ملی سیب زمینی و اتاق بازرگانی و کانون تولیدکنندگان بذردعوت به عمل آمده و ما آمادگی و هماهنگی لازم جهت شرکت در این همایش را داریم.

 

پیگیر مطالبات بخش کشاورزی استان هستیم/ ایجاد زیر شاخه آموزشی برای سیب زمینی کاران همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار