سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به اینکه در نهضت ملی مسکن در همدان عقب هستیم، گفت: مسکن یکی از قول‌های دولت مردمی است که باید در همدان اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱ 09 December 2022

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به اینکه در نهضت ملی مسکن در همدان عقب هستیم، گفت: مسکن یکی از قول‌های دولت مردمی است که باید در همدان اتفاق بیفتد.

به گزارش مهر؛ مسلم مخفی اظهار کرد: مبنای فعالیت ما افزایش تعاملات و همکاری با تمامی دستگاه‌ها است تا کار‌ها جلو برود و در این مسیر تاکید نماینده، ولی فقیه در استان مبنی بر اینکه دستگاه‌ها در انجام امور مردم رقیب هم نباشند برای همه ما فصل الخطاب است.

وی ادامه داد: برای حل معضلات نگاه‌های بخشی و سازمانی باید کنار گذاشته شود تا امور مردم تسهیل شود.

مخفی با اشاره به اینکه در نهضت ملی مسکن در همدان عقب هستیم، گفت: موضوع مسکن یکی از قول‌های دولت مردمی است که باید در همدان اتفاق بیفتد و فشاری که بر مردم در این موضوع وارد شده است را رفع کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق فرمایش رهبری هر کس مردم را از آینده ناامید کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند که همگان باید از سیاه نمایی‌ها دوری کنند تا مشکلات به حداقل برسد.

مخفی با تاکید بر اینکه مسائل امنیتی، اقتصادی و اجتماعی از اولویت‌های امروز جامعه است، گفت: در حوزه مسائل فرهنگی غفلت شده است و سازمان فرهنگی شهرداری به عنوان یکی از متولیان حوزه فرهنگ باید با اقدامات جدید و اثرگذار بیش از گذشته به موضوعات و چالش‌های فرهنگی موجود توجه کند.

مخفی ادامه داد: ساماندهی فضا‌های بصری و سیما و منظر شهری از دیگر اقداماتی است که مجموعه مدیریت شهری باید به آن توجه بیشتری کند و از تابلو‌ها و بیلبورد‌ها شهری در جهت آگهی بخشی و جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف آن هم با اقدامات جدید و اصلاحی بهره ببرد.

وی افزود: اجرای پروژه‌های بزرگ و اثر بخش، وجود مراکز تفریحی و سرگرمی و… در شهر همدان ضروری است که باید با برنامه ریزی جدی و اجرای به موقع در این زمینه، شاهد افزایش نشاط اجتماعی در بین خانواده‌ها به ویژه نوجوانان و جوانان شهر باشیم.

مخفی بیان کرد: متأسفانه مکانی مختص کودکان و نوجوانان برای تخلیه انرژی و نشاط کودکی در شهر همدان نداریم و همین موضوع باعث بروز گرایش شدید به بازی‌های رایانه‌های و اعتیاد به تلفن‌های هوشمند همراه در بین این رده سنی شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید هیجان درونی فرزندان شهر را با اقدامات و بازی‌های مناسب تخلیه کنیم تا منجر به بروز مسائل مشکلات بعدی نشود، افزود: شهربازی رنگین کمان بستر لازم برای بازی‌های فیزیکی کودکان و نوجوانان و تخلیه انرژی آنان را ندارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: احداث فضا‌های تفریحی و ورزشی در مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته بسیار ضروری است، از این رو دستگاه‌ها متولی باید در این زمینه ورود جدی‌تر داشته باشند چرا که در این مناطق آسیب‌های اجتماعی بالقوه‌ای داریم که باید با اقدامات مناسب از بروز آن‌ها جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار