کد خبر: ۱۰۸۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 04 December 2022

 مدیر عامل شرکت گازاستان همدان از آغاز طرح پایش دمای ادارات در سطح استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، محمد صادق محبی نظر مدیر عامل شرکت گازاستان همدان اظهار کرد: با توجه به ورود به ماههای سرد سال و لزوم مدیریت و کنترل مصرف گاز با توجه به دستورالعمل پایش مصرف گاز ، تمام ادارات سطح استان که دمای بیش از ۱۸ درجه سانتیگراد داشته باشند تذکر دریافت کرده و در صورت تکرار، گاز آن قطع خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این که از روز شنبه 5 آذر1401، طرح پایش دمای ادارات استان با هدف بهینه سازی مصرف گاز با مشارکت بسیج شرکت آغاز شده است، افزود: این طرح با تشکیل ستاد کنترل و نظارت، با هدف برنامه ریزی برای اجرای مؤثر طرح و ابلاغ آن به واحدها و نواحی مختلف شرکت گاز استان و نظارت بر عملکرد تیم های بازرسی و گزارش اقدامات بعمل آمده درحال انجام است.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان بیان کرد: به موجب این طرح برای هر یک از نواحی و مناطق گازرسانی شهر همدان بصورت روزانه گروه بازرسی با همکاری بسیج شرکت در نظر گرفته شده که با مراجعه به ادارات و سازمانها و نهادهای دولتی و اماکن تجاری پرمصرف اقدام به سنجش دمای محیطی آنها کرده و در صورت عدم رعایت دمای بیش از ۱۸ درجه سانتیگراد تذکر دریافت کرده و در صورت تکرار، گاز آن مجموعه قطع خواهد شد.

محبی نظر در ادامه با بیان این‌که از ابتدای طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها با هدف کاهش هدر رفت این سرمایه ملی تعداد1109 مشترک ثبت نام که تعداد 938 موتورخانه مورد بررسی قرار گرفت که تعداد 341 مورد موتورخانه توسط پیمانکاران مربوطه طبق تعهدات شرکت ملی گاز ایران مورد ارزیابی نهایی و انجام کار صورت پذیرفته است . محبی نظر با بیان اینکه تأسیسات برخی ادارات وضعیت نامطلوبی دارند و اتلاف حرارتی آنها بسیار بالاست، گفت: تا پایان فصل زمستان به صورت روزانه این پایش در تمامی ادارات سطح استان ادامه دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار