فرهاد بختیاری‌فر در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ در شهرستان همدان ۱۵۲ میلیارد تومان اعتبار در بخش آب و فاضلاب مصوب شده که تاکنون ۲۷ میلیارد تومان تخصیص یافته و عملیات اجرایی اکثر پروژه‌ها آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 01 December 2022

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه ۲۱۰ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شود، از آبرسانی سیار به ۱۰ روستای شهرستان همدان خبرداد.

به گزارش ایسنا؛ فرهاد بختیاری‌فر در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ در شهرستان همدان ۱۵۲ میلیارد تومان اعتبار در بخش آب و فاضلاب مصوب شده که تاکنون ۲۷ میلیارد تومان تخصیص یافته و عملیات اجرایی اکثر پروژه‌ها آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در سفر هیأت دولت به همدان برای تکمیل خط تصفیه خانه همدان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: این اعتبار قرار است دو ساله تخصیص داده شود که در سال‌جاری ۳۳ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

بختیاری‌فر ادامه داد: پروژه تکمیل شبکه‌های فاضلاب روستا‌های یلفان و ابرو ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری تخصیص داده شده که تاکنون شش میلیارد آن در سال‌جاری اختصاص می‌یابد.

وی یادآور شد: در سفر هیأت دولت برای کل پروژه‌های مجتمع‌های آبرسانی استان ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده که سهم شهرستان همدان ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: در مصوبات سفر سهم شهرستان همدان ۱۰۷ میلیارد تومان بوده که برای سال جاری ۴۱ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه ۲۱۰ روستای استان همدان مشکل آب دارند و با تانکر آبرسانی می‌شوند، ادامه داد: با اجرای پروژه‌های آبرسانی تا پایان سال ۱۴۰۲ نباید روستایی با مشکل تأمین آب در استان داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار