مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از محل تسهیلات سفر ریاست جمهوری به تعداد ۵۴ طرح به مبلغ ۵ هزار و ۲۹۲ میلیارد تومان با عاملیت هفت بانک دولتی مصوب شده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 27 November 2022

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۳۶ بنگاه اقتصادی راکد به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش فارس مصطفی ترکمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش کشاورزی برای ۱۱۷ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده و معادل هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده که عمدتا از طریق تزریق نقدینگی و رفع مشکلات بانکی و بین دستگاهی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حل و فصل شده است.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: از محل تسهیلات سفر ریاست جمهوری به تعداد ۵۴ طرح به مبلغ ۵ هزار و ۲۹۲ میلیارد تومان با عاملیت هفت بانک دولتی مصوب شده است.

وی گفت: پیش. بینی می‌شود زمینه تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال قابل قبولی را در بخش کشاورزی استان به همراه داشته باشد.

ترکمان گفت: در زمینه مشاغل خانگی و رونق کسب و کار‌های کوچک تاکنون ۱۶۱ فقره پرونده به مبلغ ۸۹ میلیارد ریال، زمینه اشتغال و کارآفرینی بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شده است.  

وی اضافه کرد: در خصوص طرح‌های اثر گذار و شاخص استان در بخش کشاورزی ۵۲ واحد تولیدی به مبلغ ۱۱۰ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال بیش از ۸ هزار و ۳۰ نفر در دست اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار