مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان با توجه به هفته جهانی کارآفرینی گذری بر مهم ترین اقدامات صورت گرفته در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان همدان کرد.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ 21 November 2022

مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان با توجه به هفته جهانی کارآفرینی گذری بر مهم ترین اقدامات صورت گرفته در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان همدان کرد.

به گزارش تابناک همدان، وهب مختاران اظهار داشت: اداره کل اقدام به تشکیل نشست تخصصی با کارآفرینان کرد.

وی در خصوص فعالیت مرکز شماره یک گفت: این مرکز نیز اقدام به برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزش کارآفرینی جهت کارآموزان و مربیان و همچنین دانش آموزان مقطع متوسطه از کارگاههای مرکز بازدید کردند.

 

مختاران گفت: در شهرستان درگزین اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی با همکاری صنایع دستی وگردشگری وفنی وحرفه ای شهرستان رزن درمرکز آموزش فنی وحرفه ای صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: نشست آموزشی چگونگی راه اندازی کسب و کار در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان رزن و نشست و هم اندیشی با بانوان موفق کار آفرین با حضور مسول امور بانوان فرمانداری در مرکز خواهران شهرستان رزن و  همچنین از بانوان کار آفرین به مناسبت هفته کار آفرینی در مرکز خواهران رزن صورت گرفت.

 

مختاران در خصوص اقدامات شهرستان نهاوند، گفت: این شهرستان اقدام به برگزاری جلسه مشترک با حضور کارآفرین کشاورزی در اداره جهاد کشاورزی و فنی وحرفه ای شهرستان نهاوند در جهت آموزش و ترویج کشاورزان با هدف کشت محصولات کم آب بر، سرکشی وتجلیل (اعطا لوح تقدیرمرکز برادران) از شرکت فرتاک نهاوند در هفته پژوهش کارآفرینی باتفاق مسئولین شهرستانی بجهت همکاری خوب در بحث کاربینی مربیان، بازدید از کارگاه چیپس میوه ،کارآفرین نهاوندی در جهت حمایت آموزشی وبرنامه های آموزشی مشترک صورت گرفت.

 

وی افزود: در شهرستان کبودراهنگ همکاران و مربیان مرکز اقدام به برپایی نمایشگاه صنایع دستی با همکاری کارآفرینان مرکز در یادواره شهدای آبان ماه کردند.

 

مختاران با اشاره به شهرستان اسدآباد گفت: رئیس مرکز از کارگاه کارآفرین کشت گلخانه و کشت قارچ بازدید کرد و جلسه با کارآفرین رشته کشاورزی در خصوص تعهدات آموزشی برگزار شد.

مختاران تصریح کرد: در شهرستان بهار جلسه با کارآفرینان مرکز برگزار شد.

وی در خصوص اقدامات شهرستان تویسرکان بیان کرد: کلاس کار آفرینی برای مربیان مرکز آموزش و رویداد ایده پارک باحضور ادارات ذی ربط ومرکزفنی وحرفه ای شهید مفتح تویسرکان برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار