سازمان هواشناسی خبر داد:
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز جمعه و آغاز بارش‌ها در غرب و شمال غرب خبر داد و برای ۷ استان کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 21 November 2022

 

 
 

 سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز جمعه و آغاز بارش‌ها در غرب و شمال غرب خبر داد و برای ۷ استان کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش تابناک همدان، بر اساس تحلیل نقشه‌‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در جنوب شرق فارس، جنوب کرمان، برخی مناطق هرمزگان و سیستان و بلوچستان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا سه‌شنبه فقط در جزایر واقع در خلیج‌فارس رگبار پراکنده روی می‌دهد و تنگه هرمز و شرق خلیج‌فارس مواج خواهد بود و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است.

طی امروز و فردا در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت تهران،‌ کرج، تبریز، ارومیه، اراک و اصفهان افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. روز چهارشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و جنوب غرب کشور و در جزایر مرکز خلیج‌فارس ابرناکی و بارش پراکنده روی می‌دهد.

روز چهارشنبه همچنین آسمان شهرهای تهران،‌کرج، البرز،‌ اراک و اصفهان غبارآلود است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز پنجشنبه در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، همدان و زنجان ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی شده است. روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور ابرناکی، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود./ شفقنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار