کد خبر: ۱۰۷۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ 20 November 2022

فرماندار اسدآباد با اشاره به افزایش اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای این شهرستان گفت: اعتبارات مصوب شهرستان اسدآباد از سفر ریاست جمهوری ۲۴۰ میلیارد تومان بود که در سفر استاندار این میزان اعتبارات سفر ریاست جمهوری به ۵۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش تابناک همدان، حسین‌علی شرکائی یکشنبه ۲۹ آبان در شورای اداری شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری ۱۴ هزار میلیارد تومان به استان همدان برای پروژه‌های عمرانی اختصاص پیدا کرد که از میزان اعتبار تاکنون هزار میلیارد تومان آن جذب شده و تا پایان آذرماه پرداخت می‌شود که در این رابطه پیگیری دستگاه‌های شهرستان برای سهم مربوط به خود پیگیری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خواری در چشم دشمنان و چشم دیدن بالندگی ایران اسلامی را ندارند، تصریح کرد: سنگ اندازی‌ها و توطئه‌هایی که امروز دشمنان بر علیه ایران اسلامی برپا کرده‌اند شکست خورده و با حضور مقتدرانه بسیج و نیروهای انتظامی و مردم قطعا این توطئه‌ها هم نقش برآب و برچیده می‌شود.

شرکائی ادامه داد: در رابطه با شهرستان اسدآباد خوشبخانه امنیت در شهرستان برقرار بوده و هیچ گونه مشکل سیاسی و اغتشاشات در شهرستان نداریم و طی دو ماه گذشته طی ۱۵ فراخوان معاندین، مردم فهمیم و ولایتمدار دیار سیدجمال الدین اسدآبادی در هیچ یک از این فراخوان ها شرکت نکرده اند که این امر قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: طی دو ماه گذشته برای امنیت شهرستان  نیروهای سپاهی و بسیج و نیروی انتظامی در آماده باش کامل بوده‌اند و هنوز هم فعال و پای کارند که به واسطه این زحمات مردم قدردان آنان هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و مسئولیت امانتی در دست ماست که باید در این مدت کوتاه مسئولیت خدمتگزار مردم بود، افزود: با هیچ مدیری تعارف نداریم همه مدیران دستگاه‌های شهرستان باید خدمتگزار مردم بوده و در خدمت به مردم بکوشند و همواره خدمتگزاری به مردم و  تکریم ارباب رجوع سرلوحه کارشان باشد؛ مدیری که به ارباب رجوع بی احترامی کند و تکریم ارباب رجوع را به جا نیاکرد برای ما قابل قبول نیست.

ضرورت حضور مدیران در جلسات، حضور مدیران و معاونین دستگاه‌ها در مراسمات و نماز جمعه، پاسخ‌دهی سریع به مکاتبات، شروع فصل سرما و بارندگی و آمادگی کمیته بحران برای خدمات رسانی، نظارت مدیران بر حسن انجام کار همکاران دستگاه‌ها، هماهنگی مدیران دستگاه‌ها با فرمانداری به منظور هرگونه مرخصی از دیگر مواردی بود که فرماندار اسدآباد در این جلسه به آن تاکید کرد و گفت: موافقت‌نامه دستگاه‌ها مبادله شده مدیران دستگاه‌ها باید پیگیر تخصیص اعتبارات باشند تا با تخصیص این اعتبارات نسبت به تکمیل پروژه‌های خود اقدام کرده و در دستور کار قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار