رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران یکپارچه انقلابی هستند و با وجود مشکلات حاضر نیستند این نظام را از دست بدهند.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳ 20 November 2022

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران یکپارچه انقلابی هستند و با وجود مشکلات حاضر نیستند این نظام را از دست بدهند.

به گزارش تابناک همدان؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی در آیین گرامیداشت سی‌امین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابداراستان همدان با بیان اینکه بنا بر اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از جمله مدیران برتر کشور به حساب می‌آید اظهار کرد: باید از زحمات تک تک کتابداران که در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در گوشه و کنار کشور و البته استان همدان متقبل می‌شوند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ چیزی بهتر از کتاب برای ساختن انسان، به عنوان یک رفیق صدیق و شفیق پیدا نمی‌‌شود افزود: از مزایای کتاب بسیار گفته شده است، اما هنوز کتاب به عنوان یک عامل پیش برنده و پیشران در تمام امور جامعه به طور کامل نهادینه نشده و خیلی باید کار کنیم و مسیر طی کنیم؛ اگرچه کارهای خوبی در حال انجام است اما هنوز به تمام اهداف مورد نظر خود دست پیدا نکردیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان ما در سال‌های اخیر کارهای بزرگی انجام شده است، با این وجود به گام‌های بزرگتری نیاز داریم.

وی با تأکید بر اینکه همه انحراف‌ها و کم دانی‌ها، ندانم کاری‌ها و اشتباهات به دوری از کتاب، علم و دانش باز می‌گردد ادامه داد: در دهه‌های آینده که چندان هم دور نیست، حرف اول را آگاهی می‌زند، به همین دلیل است که مقام معظم رهبری بر مسئله بصیرت و آگاهی تأکید بسیار دارند چرا که کشوری که مردمش آگاه باشند ابرقدرتها نمی‌توانند به آنها آسیبی وارد کنند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه در همه توطئه‌های 43 سال گذشته دشمن موفق نشده به اهداف خود دست یابد و دلیش هم بصیرت و آگاهی مردم ما است خاطرنشان کرد: آگاهی به فریاد و سخنرانی نیست، امروز ملت ما از نظر معیشت ناراحت شده و گلایه دارند، اما ناراحتی خود را با ناامنی معاوضه نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه خدایی ناکرده دست بیگانگان باز بشود، آنچه در سوریه رخ داد برای ما هم برنامه ریزی شده است گفت: استراتژی امنیت و نگهبانی و حفاظت و حراست از مردم بسیار مهم و تعیین کننده است در حالی که دنیا یکپارچه با ایران مواجه شد و هیچ چیزی از ظرفیت آن برای مقابله با ایران زمین نمانده و هرآنچه داشته به میدان آورده، اما مردم ایران یکپارچه با وجود نارضایتی از مسئولان به خاطر مسائل اقتصادی، با دیدی گسترده در مقابل توطئه دشمنان ایستادند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید هوای جوانان را داشته باشیم، وقتی هوایشان را داشتیم و گردو غبارها نشست، حتما از ملت ایران و مسئولان تشکر خواهند کرد.

وی افزود: دشمن به دنبال این است که مردم را فریب دهد و تمام تلاش خود را می‌کنند که خشونت را در حد بالایی به کار گیرد اما هرگز این اتفاق نمی‌افتد چراکه جایگاه همه مردم و جوانان در دامن نظام و امت است. یکی از توطئه‌هایی که شکل گرفت برای دگرگونی یک کشور کافی بود، اما مردم آگاهانه برخورد کردند.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه آغوش نظام برای همه افرادی که نقد دارند، باز است تصریح کرد: همه نقشه‌های دشمن از روز تشکیل داعش تنها برای ایران بود و آرزو دارند که فقط یک هفته کشور دست داعش باشد، چون تا یک قرن زیرساخت‌های کشور را نابود خواهد کرد و این یک تئوری از سوی افرادی است که چک سفید می‌گیرند که تنها فکر کنند علیه ایران چه می‌توان کرد.
وی با تأکید بر اینکه حرف اول کشور را فرهنگ می‌دانم و در اصل اقتصاد به دلیل فرهنگ مشکل پیدا کرد ادامه داد: جمهوری اسلامی از طریق محبت مشکل خود را حل می‌کند، نه خشنونت و در حال حاضر کار عاقلانه و مدبرانه در کشور در حال انجام شدن است و باید اجازه دهیم اقناع انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با تأکید بر اینکه از امروز در سطح کشور برنامه‌های بزرگ فرهنگی برگزار و و مردم غرق در آگاهی و بصیرت خواهد شد تا گرد و غبارها بنشیند عاقلانه تصمیم گیری شود خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران یکپارچه انقلابی هستند و ملتی که نظام را سرکار آورده، پیشبرده، کم می‌بیند اما حاضر نیست نظام را از دست بدهد، انقلابی است چه ما از قیافه‌اش بدمان بیاید، یا خوشمان بیاید و افرادی که در این قبیله نمی‌گنجند خیلی کم هستند اما امیدواریم که تعداد این افراد هم کاسته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار