فرماندار شهرستان بهار خبر از راه اندازی کارگروه اقتصاد دیجیتال در این شهرستان داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 18 November 2022

فرماندار شهرستان بهار خبر از راه اندازی کارگروه اقتصاد دیجیتال در این شهرستان داد.

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی با بیان این مطلب اظهار داشت: در سالیان گذشته در مورد فناوری و ورود علم در همه حیطه ها صحبتی نمی شد اما امروز ورود فناوری در همه ی حوزه ها احساس می شود.

وی با بیان اینکه ما در حال گذر از سنت به سمت تکنولوژی و فناوری هستیم، گفت: تغییر و تبیین موضوعات نو مستلزم گذشت زمان است.

فرماندار شهرستان بهار از راه اندازی کارگروه اقتصاد دیجیتال در شهرستان بهار خبر داد و گفت: پذیرش ایده های نو در ابتدا، دشوار است ولی با گذشت زمان مردم به سوی راه اندازی سایت و استفاده از اپلیکیشن های مختلف روی خواهند آورد.

نباتی اضافه کرد: مجموعه دولت در حال گفتمان سازی است چراکه صحبت از علم، فناوری و دانش بنیان و تکرار این موضوعات باعث تبدیل آن به فکر و عمل و حرکت رو به جلو می شود.

وی با تاکید بر برندسازی گفت: در همه ی دنیا با استفاده از ابزار مختلف برندسازی می کنند که در حوزه صنعت و اقتصاد تاثیر مثبتی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان بهار اضافه کرد: خانه خلاق لالجین از ۶ ماه گذشته راه اندازی شده و در آینده نزدیک دومین خانه خلاق در بهار ایجاد خواهد شد.

وی افزود: با ورود تولیدات سفال در بورس و فرابورس، تولیدکنندگان از مزایای بسیاری بهره مند می شوند.

نباتی افزود: در ماه های اخیر بهار را به مرکز تحولات تبدیل کردیم و عقیده داریم با حضور مسئولین، سرمایه گذاران و گردشگران به شهرستان اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید و رفع موانع تولید، کارگاههای تولیدی صنایع دستی به صورت ۱۰۰ درصدی از پرداخت مالیات معاف شدند.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: با استفاده از علوم، دانش و ایده های خلاق می توانیم کیفیت محصولات را در لالجین ارتقا دهیم و گشایشی در حوزه صادرات حاصل شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با ارتقای کیفیت محصولات و با ایجاد زمینه های شغلی جدید و استفاده از فناوری، کسب و کارهای جدید را در شهر لالجین ایجاد کنیم.

در ادامه سید مجتبی حسینی مدیرکل امور اقتصادی استانداری با تجلیل از فرماندار شهرستان بهار برای اهتمام و توجه به مقوله امور دانش بنیان خطاب به تولید کنندگان سفال لالجین گفت: به سمت یک مزیت رقابتی واحد پیش بروید. اگر در قیمت نمی‌توانید رقابت کنید به سمت تاریخ و قدمت بروید ، زیبایی محصول را بالا ببرید و این باید در سلسله تحقیقات قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار