فرماندار بهار گفت:  خدمت رسانی به مردم نقشه راه دولت مردمی است.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ 16 November 2022

فرماندار بهار گفت:  خدمت رسانی به مردم نقشه راه دولت مردمی است.

 

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی در حاشیه میز خدمتی که با حضور بخشدار لالجین و رؤسای دستگاه های اجرایی در روستای حسام آباد برگزار شد بررسی مشکلات به صورت میدانی را از سیاستهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: میز خدمت در راستای بررسی مشکلات و با حضور مدیران ادارات در محل روستا برگزار می شود.

وی اضافه کرد: کمبود، نارسایی و مشکلات طبیعت کار است ولی مردم باید بدانند خادمان مردم در صدد حل مشکلات هستند و با انگیزه و پرتوان و با رویکرد امید بخشی در روستاها حضور می یابند.

نباتی  تصریح کرد: سهمیه قیر رایگان شهرستان در سال ۱۰۰ تن است که در بخش لالجین ۲هزار ۵۰۰ تن یعنی ۲۵ درصد بیشتر از سهمیه جذب شده است.

فرماندار بهار با اشاره به اقدامات انجام شده در جاده گردشگری گفت: جاده گردشگری (ینگجه و بهار) با امکانات شهرستان و به کمک شهرداری و دستگاههای اجرایی به صورت کار جهادی آغاز شد و ۶ کیلومتر در دو طرف از میدان شهید سلیمانی تا چهار راه نهالستان انجام شد.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در مجلس مصوب شد و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز در سفر رئیس جمهور اختصاص یافت این در حالی است که تکمیل جاده، نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است.

نباتی اضافه کرد: احداث پل حسام آباد از دیگر پروژه‌های ملی بهار است و این پروژه نیمه کاره در مسیر تهران- سنندج واقع شده که مانند پروژه‌های دیگر در اولویت صف پروژه های شهرستانی برای افتتاح است.

وی افزود: امیدواریم پروژه جاده گردشگری ابتدا در خطرناک ترین قسمت یعنی از میدان انصارالامام ینگجه تا هارون آباد به سرانجام برسد.

فرماندار بهار اظهار داشت: علیرغم مشکلات اجرایی و بودجه ای، در این مسیر موانع آهنی در تقاطع های مهم نصب و تعبیه لرزاننده و خط کشی نیز صورت گرفت.

گفتنی است با پیگیری های فرماندار بهار امسال در حدود ۱هزار ۵۰۰ تن آسفالت ریزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان با تخصیص قیر یارانه ای از سوی بنیاد مسکن شهرستان در معابر روستای حسام آباد اجرا شد. که این میزان اجرای آسفالت در سالیان گذشته در روستای حسام آباد بی سابقه بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار