فرماندار درگزین در مراسم معارفه اولین رئیس بهزیستی شهرستان درگزین گفت: شکاف نسلی باعث افزایش  آسیب های اجتماعی در کشور شده است.
کد خبر: ۱۰۷۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰ 15 November 2022

فرماندار درگزین در مراسم معارفه اولین رئیس بهزیستی شهرستان درگزین گفت: شکاف نسلی باعث افزایش  آسیب های اجتماعی در کشور شده است.

به گزارش تابناک همدان، کمیل خواستان در این مراسم اظهار داشت:  برای کاهش آسیب های اجتماعی باید طرح هایی اجرا شود که اثرات آن ملموس و قابل احساس شدن در جامعه باشد.

وی ادامه داد: از نظر ما مواد مخدر ام الفساد است و کسی که در آن گرفتار میشود باید به هر نحوی کمک شود تا بتواند خارج شود.

فرماندار شهرستان درگزین تاکید کرد:  در خصوص مصرف مواد مخدر در شهرستان درگزین باید به صورت جدی تر وارد شد.

به گفته وی، افزایش کلاسهای علمی برای کارشناسان بهزیستی می تواند شکاف نسلی که موجب شده میان ما و نسل جدید فاصله بیاندازد را کاهش بدهد.

خواستان با اشاره به اینکه همت تمام کارشناسان که دور این میز جمع شده اند می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند، خاطر نشان کرد: نقش خانواده در شکوفایی کودکان، نوجوانان و جوانان بسیار مهم است و آموزش  پرورش می تواند در این رابطه همراه خانواده ها اثرگذاری چشمگیری داشته باشد.

وی تصریح کرد: دستگاه های متولی امر باید به جد پای کار باشند و نظارت آن برعهده فرمانداری است و ما نیز به شدت بر آن تاکید داریم.

فرماندار درگزین افزود: امیدواریم با حضور  خانم محمدی به عنوان اولین رئیس بهزیستی شهرستان، جلسات شورای مشارکت های شهرستان بیشتر تشکیل شود.

در پایان این مراسم از خدمات و زحمات خانم رضایی تقدیر و خانم محمدی به عنوان اولین سرپرست اداره بهزیستی شهرستان انتخاب شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار